CEO Salesforce poinformował o zwolnieniach, które dotknęły prawie połowę działu obsługi klienta. Benioff dodał, że obowiązki pracowników zostały przejęte przez agentów AI. Najnowsze cięcia wpisują się w globalny trend masowych zwolnień w branży technologicznej z powodu automatyzacji. Z tego artykułu...
- Ze wstępnych danych ministerstwa finansów wynika, że w I półroczu br. Polska zaimportowała rekordową ilość 2,89 mln ton nawozów mineralnych, o prawie 50% więcej r/r. Wartość tego importu wyniosła 1,17 mld USD wobec 747 mln USD rok wcześniej – infor...
Meta zakończyła komplementowanie największych talentów z dziedziny AI, które będą pracować w nowym zespole. W poszukiwania pracowników zaangażowany był sam Mark Zuckerberg, który nie szczędził na ten cel pieniędzy.
Rozwój AI to nie tylko możliwości, ale także nowe zagrożenia. Mustafa Suleyman, szef działu rozwoju AI w Microsoft, opisuje problem tzw. „pozornej świadomości sztucznej inteligencji". I kreśli możliwe, nadchodzące zagrożenia.
Anna Wysocka objęła stanowisko szefowej działu handlowego w CBRE. W nowej roli jest odpowiedzialna za budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych oraz koordynację pracy całego zespołu do spraw najmu powierzchni handlowych. Ma ponad 25-letnie doświad...
Od 1 października Florence Lafforgue, obecnie Dyrektor ds. Inżynierii Zasobów Ludzkich w Grupie Renault, obejmie stanowisko Dyrektora ds. Zasobów Ludzkich w Alpine. Zastąpi Marguerite Prince, która objęła nowe stanowiska w Grupie. Florence Lafforgue...
Została nią Kinda Baydoun, dotychczas odpowiadająca w Veeam za współpracę z partnerami w regionach Bliskiego Wschodu, Afryki i Europy Wschodniej oraz za kluczowe inicjatywy EMEA, m.in. wspierające wdrożenia Veeam Data Cloud i optymalizację programów...
Guido Bevilacqua został mianowany szefem działu lekkich pojazdów użytkowych Stellantis na rynku włoskim. Dzięki bogatemu doświadczeniu w branży i sprawdzonym zdolnościom przywódczym, Bevilacqua będzie kierował strategią i rozwojem marek Stellantis dz...
Rynek obsługi klienta stoi dziś na granicy – połowa firm spełnia oczekiwania konsumentów, a druga połowa traci ich zaufanie. Raport State of Customer Experience 2025 firmy Verint pokazuje wyraźnie, że przewagę zyskają ci, którzy potrafią przekroczyć...
Stoen Operator z początkiem lipca 2025 osiągnął poziom blisko 450 tys. zamontowanych liczników zdalnego odczytu energii w domach swoich klientów. To 40 proc. wszystkich odbiorców, co przekracza o 5 proc. odsetek określony w prawie energetycznym, któr...
Już w październiku tego roku do Zakopanego dojedzie pierwszy pociąg Pendolino z pasażerami. Z tej okazji spółka PKP Intercity wystartowała ze specjalną akcją "Promocyjne pendo do Zakopanego". Bilety zostały bardzo szybko wyprzedane, dlatego lokalny p...