Polacy wydali w sklepach o 5 proc. więcej rok do roku. Dobra wiadomość? Tylko jeśli zapomni się, że rok temu był znaczący spadek i że wynagrodzenia rosną dużo szybciej.
Za sprawą prawodawstwa Unii Europejskiej iPhone’y możemy już ładować za pomocą ładowarek USB. Apple w zasadzie powinno dziękować UE, bo była to największa nowość ostatniej generacji. Przegłosowane zostały też rozporządzenia mające zagwarantować Europ...
Zaliczki w maksymalnej wysokości 20 procent ceny wycieczki, poszerzenie definicji imprezy turystycznej i obowiązek udziału w postępowaniu arbitrażowym - to postulaty Niemieckiego Stowarzyszenia Organizacji Konsumenckich w związku z nowelizacją dyrekt...
Zaliczki w maksymalnej wysokości 20 procent ceny wycieczki, poszerzenie definicji imprezy turystycznej i obowiązek udziału w postępowaniu arbitrażowym - to postulaty Niemieckiego Stowarzyszenia Organizacji Konsumenckich w związku z nowelizacją dyrekt...
Rosną obawy konsumentów o bezpieczeństwo ich danych. Aż 61% osób korzystających z takich cyfrowych usług, jak aplikacje sklepów internetowych, obawia się, że przekazane tam informacje przyczynią się do kradzieży ich tożsamości. Tylko w przeciągu roku...
Nawet 61% osób korzystających z cyfrowych usług, takich jak aplikacje sklepów internetowych, obawia się, że przekazane tam informacje przyczynią się do kradzieży ich tożsamości. Tylko w przeciągu roku odsetek ten urósł o 6% – wynika z najnowsze...
Sprzedaż detaliczna wzrosła w sierpniu o 2,6 rok do roku, po wzroście o 4,4% w lipcu. Wyraźnie wyhamowała imponująca w poprzednich miesiącach sprzedaż samochodów. Wciąż rozczarowuje sprzedaż w większości pozostałych kategorii.
W jaki sposób konsumenci radzą sobie z życiem w coraz bardziej skomplikowanej i kryzysowej rzeczywistości, jakich wyborów zakupowych dokonują i jakie mają oczekiwania względem marek? - Weszliśmy w nową erę sprawczości - wynika z analizy agencji Havas...
W jaki sposób konsumenci radzą sobie z życiem w coraz bardziej skomplikowanej i kryzysowej rzeczywistości, jakich wyborów zakupowych dokonują i jakie mają oczekiwania względem marek? - Weszliśmy w nową erę sprawczości - wynika z analizy agencji Havas...