Lidl apeluje do klientów: powinni jak najszybciej zwrócić ten produkt! Jeden z artykułów spożywczych, jeszcze przed momentem dostępny w sklepach tej sieci, może stanowić zagrożenie dla zdrowia. Niestety, takie sytuacje się zdarzają. Tym razem sprawa jest jednak o tyle zaskakująca, że rzadko kiedy ma...
Kupiłaś sałatkę z czerwonej kapusty w Lidlu? Ten komunikat dotyczy ciebie. Jak najszybciej odnieś ten produkt do sklepu, bo został wycofany. Spożycie tej sałatki może być niebezpieczne dla zdrowia.
Jakiś czas temu jeden z banków odnotował rekordową stratę w historii polskiej bankowości. Teraz zarząd banku wydał pilny komunikat, w którym zapewnia o dobrej sytuacji kapitałowej i płynnościowej. Czy to jednak oznacza, że nie istnieje już ryzyko upa...
Pilny komunikat w sprawie swoich klientów wydał bank BNP Paribas, który ostrzega, że mogą oni w łatwy sposób stracić pieniądze. Nową akcją oszustów jest przesyłanie wiadomości SMS z aktywnym linkiem do strony ściągającej dane. Chodzi tutaj o bardzo w...
Sezon urlopowy trwa w najlepsze, ale nie dla cyberprzestępców. Ci w wakacje pozostają aktywni, a nawet dokonują większej liczby oszustw, wykorzystując wyjazdy potencjalnych ofiar na wakacje i ich roztargnienie. W ciągu całego roku stała jest jednak p...
Sieć sklepów Dino w związku z nadchodzącym długim weekendem wydało komunikat. Chodzi o obowiązujące w tym czasie godziny pracy sklepu. W dodatku Dino przygotowało również weekendową ofertę promocyjną. Sprawdź, w jakich godzinach zrobisz zakupy oraz d...
PKO BP wydał pilny komunikat dotyczący bezpieczeństwa swoich klientów. Wszyscy powinni zastosować się do kilku zasad, które pomogą uchronić ich konta przed oszustwem. Te praktyki mogą powstrzymać cyberprzestępcę.
PKO Bank Polski wydał pilne ostrzeżenie skierowane do wszystkich swoich klientów. Dotyczy pojawiających się fałszywych wersji serwisu iPKO biznes. Oszuści podszywają się pod bank, próbując wyłudzić dane.
Już w najbliższą niedzielę PKO Bank Polski przeprowadzi prace serwisowe, które czasowo wyłączą kluczowe usługi płatnicze. Warto przygotować się wcześniej, aby uniknąć niedogodności podczas nocnej przerwy.
— Nadal mieszkam w domu rodzinnym. Nie płacę czynszu ani nie muszę dokładać do rachunków za media. Jedyne, co opłacam, to internet i abonament za telefon. Jeśli chodzi o wyżywienie, ustaliliśmy, że ja i mama robimy zakupy dla reszty rodziny — opowiad...