Dla Porsche 911 było kilka kamieni milowych, stanowiących kluczowe punkty w ewolucji tego modelu. 1972 do gry weszła Carrera RS 2.7, 1975 – pierwsze Turbo, 1988 – pierwsza czteronapędowa Carrera 4, 1997 – koniec "wiatraków" i początek chłodzenia powietrzem w 996. 2015 – turbo trafia do Carrer wraz z...
Jest mocniejsze niż kiedykolwiek, a do tego korzysta z rozwiązań z 911 Turbo. Przed Wami nowe Porsche 911 Carrera S, czyli złoty środek w ofercie tego modelu. The post Porsche 911 Carrera S 2025 jest lepsze niż kiedykolwiek. Brakuje mu tylko jednej r...
Hasłem przewodnim 911 generacji 997 było: „Bardziej wszechstronny niż kiedykolwiek”. Porsche 911 Carrera generacji 997 było ogromnym sukcesem firmy. W latach 2004-2013 wyprodukowano około 213 tysięcy egzemplarzy i były to auta, które pomi...
Porsche 911 Carrera generacji 997 było ogromnym sukcesem firmy. W latach 2004-2013 wyprodukowano około 213 tysięcy egzemplarzy i były to auta, które pomimo sportowego charakteru mogły znakomicie sprawdzać się również w codziennej jeździe. To czasy i...
W 2011 roku debiutowała siódma generacja Porsche 911, bez wątpienia najsłynniejszego samochodu sportowego świata, stale rozwijanego o 1963 roku. Mimo zwiększenia bezpieczeństwa i komfortu, po raz pierwszy udało się wówczas zbić masę względem poprzedn...
Biorąc pod uwagę zakres zmian oraz ich kierunek, w większości przypadków można byłoby uznać, że to wręcz nudne. To jednak wyjątek. Nowe Porsche 911 Carrera 4S jest udoskonaleniem koncepcji, która przetrwała lata – i to na szczycie. Nie inaczej...
Do gamy zmodernizowanej 911 dołącza kolejny wariant z napędem na wszystkie koła – Carrera 4S. W porównaniu do poprzednika nie tylko podniesiono moc silnika, ale także zapożyczono kilka elementów z mocniejszych wariantów.
Jest kratka, jest impreza. Przed Wami urodzinowy prezent z okazji 50-lecia Porsche 911 Turbo. Jest smakowicie! The post Porsche pokazało limitowane 911 Turbo 50. To jeszcze nie jest nowe 911 Turbo, na które czekacie appeared first on autoGALERIA.pl.
Przybieranie na masie i rozmiarze to stały trend w motoryzacji, który nie omija również aut sportowych. Świetnym przykładem jest Porsche 911, które rośnie z generacji na generację.
Oficjalnie nazywa się RML P39 i jest to nic innego jak Porsche 911 z nadwoziem, które nawiązuje do wyścigowej historii tego modelu. Przed Wami unikalna wersja, która swoimi możliwościami zaskoczy absolutnie wszystkich. The post Trochę z Le Mans, troc...
RML Group świętuje 40-lecie. Z tej okazji wypuści na rynek przerobione Porsche 911 inspirowane wyścigami w Le Mans. Witamy w trzódce podobnych projektów.