Zwyciężczynią konkursu na „Twarz Social Media” marki North Coast została Marta Mikołajczyk: pasjonatka kuchni włoskiej, początkująca influencerka i autorka kulinarnego vloga, która zachwyca autentycznością. – W ramach konkursu otrzymaliśmy ponad 40 zgłoszeń, z których do drugiego etapu wybraliśmy 22...
Olsztynianka Anastazja Kuś to sportsmenka z krwi i kości. 18-latka może pochwalić się wieloma sukcesami w sektorze biegów sprinterskich. Determinacja i zaangażowanie powala dziewczynie na ciągły rozwój i bicie rekordów. Sprinterk...
W ostatnich dniach w polskich mediach społecznościowych szeroko rozeszło się nagranie bójki przed Dworcem Centralnym. Jak informuje policja, jeden z jej uczestników złożył zawiadomienie w tej sprawie.
23-letni Rumun Vladislav Blanuta w samej końcówce okna transferowego został ściągnięty przez Dynamo Kijów. Dopiero po czasie okazało się, że piłkarz na swoim profilu w mediach społecznościowych udostępnia skrajnie prorosyjskie treści.
Kinga, marka z grupy OSHEE World, otwiera nowy rozdział i stawia na klasę światowego formatu. Firma ogłosiła rozpoczęcie współpracy ambasadorskiej z Penélope Cruz. Aktorka o międzynarodowej sławie, ikona klasy, subtelności i autentycznego stylu, dosk...
Robert Anthony Cruz, gwiazda drużyny bejsbolowej z Savannah, został zaproszony do CNN. Nikt nie spodziewał się, że jego popisowy numer, wykonywany dziesiątki razy, skończy się w ten sposób. Sportowiec po chwili zbierał się z podłogi, a potem musiał o...
Gucci ponownie zaskakuje, wprowadzając na rynek nową odsłonę kultowego zapachu – Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum Intense. Twarzą kampanii została jedna z najodważniejszych i najbardziej wpływowych artystek naszych czasów, Miley Cyrus, która ide...
Po marcowej premierze technologii Facepay, fintechowy gigant Viva Republica z Korei rozszerza zastosowanie płatności biometrycznych na kolejną branżę — stacje benzynowe.
Pod najnowszym postem Donatelli Versace na Instagramie pojawiło się mnóstwo komplementów. Internauci są oczarowani aktualnym wyglądem ikony mody. Nad "nową twarzą" 70-latki pochyliła się ekspertka od medycyny estetycznej.
Maison Margiela, dom mody od lat wierny idei anonimowości, zrobił coś, czego nikt się nie spodziewał. Po raz pierwszy w historii marka zdecydowała się na współpracę z międzynarodową supergwiazdą - Miley Cyrus.