Elegancja samochodów BMW z lat 90. zdaje się być nie do pobicia. W swojej linii stylistycznej były charakterystyczne, ale jednocześnie stonowane. Nie były wyzywające, ale miały klasę. A największą – te największe w rozmiarach, czyli oznaczone jako seria 7. BMW E38 w produkcji znajdowało się w latach...
BMW serii 7 generacji E38 to bez wątpienia auto kultowe. Limuzyna, lecz ze sportowym pazurem, szczególnie podkreślonym w niezwykle rzadkiej wersji 740iM, przygotowanej na japoński rynek. Wyróżnia się świetnymi alufelgami Styling 37, ale ma również zm...
BMW serii 7 drugiej generacji debiutowało w 1986 roku jako flagowa limuzyna marki. Nowa linia nadwozia powstała pod okiem głównego projektanta Clausa Luthe, a odpowiedzialni za nią byli Ercole Spada i Hans Kerschbaum. Auto miało dynamiczną sylwetkę i...
BMW serii 7 drugiej generacji debiutowało w 1986 roku jako flagowa limuzyna marki. Nowa linia nadwozia powstała pod okiem głównego projektanta Clausa Luthe, a odpowiedzialni za nią byli Ercole Spada i Hans Kerschbaum. Auto miało dynamiczną sylwetkę i...
BMW serii 5 (E39) jest uważane przez wielu za jeden z najładniejszych sedanów w dziejach motoryzacji. Poprzez proste linie i klasycznie zaprojektowane nadwozie skutecznie opiera się upływowi lat. Tak samo jak w momencie prezentacji tego modelu, jak i...
BMW serii 5 (E39) jest uważane przez wielu za jeden z najładniejszych sedanów w dziejach motoryzacji. Poprzez proste linie i klasycznie zaprojektowane nadwozie skutecznie opiera się upływowi lat. Tak samo jak w momencie prezentacji tego modelu, jak i...
Prace nad serią 8 rozpoczęły się w połowie lat 80. XX wieku. Nie miał to być następca serii 6 E24, lecz pojazd pozycjonowany wyżej, który miał szóstkę prześcignąć, być droższy, szybszy i bogatszy w technologie, jak przystało na flagowy model BMW. Pro...
S klasa generacji W140 była projektowana bez szukania dróg na skróty, była tak dobra, jak tylko umysły projektantów i technologia pozwoliły. Kluczowy były jak najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu, bez znaczenia były koszty. Mercedes miał być po...
17 sierpnia 1996 r. w Nowym Jorku zmarł Witold Urbanowicz, jeden z najwybitniejszych polskich pilotów myśliwskich. Zdobył uznanie jako dowódca legendarnego Dywizjonu 303 oraz as myśliwski, mający na swoim koncie 17 oficjalnych zestrzeleń w czasie II...
S klasa generacji W140 była projektowana bez szukania dróg na skróty, była tak dobra, jak tylko umysły projektantów i technologia pozwoliły. Kluczowy były jak najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu, bez znaczenia były koszty. Mercedes miał być po...
Rolls Royce Silver Spur III to model dostępny wyłącznie w latach produkcyjnych 1994 i 1995, zbudowano ich tylko 465 sztuk, przyczym z kierownicą po lewej stronie mowa o jednym z jedynie 289 egzemplarzy. Jest to następca modelu Silver Spur II, wyróżni...