Kraków dołącza do grona światowych metropolii, w których działa marka The Hoxton. Hotele tej sieci można już znaleźć w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu czy Amsterdamie, a teraz także w stolicy Małopolski. Pierwszy obiekt w kraju powstanie w inwestycji N...
MINISO, ogólnoświatowa sieć sklepów z artykułami lifestyle’owymi, zapowiedziała wejście na polski rynek i otwarcie swojego pierwszego sklepu z zabawkami kolekcjonerskimi w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie. Otwarcie nastąpi 1 sierpnia. Sklep...
RegioJet to czeski przewoźnik, który wkrótce rzuci w Polsce rękawicę PKP Intercity. Firma ma duże plany z ekspansją na naszym rynku kolejowym. Jeszcze w tym roku chce uruchomić nie jedno, a kilka połączeń. Jakie trasy będą obsługiwane przez żółte poc...
Warszawa, 26. Sierpnia 2025 – Estating, międzynarodowa platforma fintech specjalizująca się w integracji nieruchomości z zarządzaniem majątkiem, ogłasza wejście na polski rynek. Firma umożliwia doradcom finansowym i instytucjom oferowanie klientom in...
Volkswagen oficjalnie rozpoczyna sprzedaż drugiej generacji T-Roca na polskim rynku. Ten niezwykle popularny kompaktowy SUV, który od 2017 roku znalazł ponad 2 miliony nabywców, powraca w całkowicie nowej, znacznie dojrzalszej odsłonie. Co najważniej...
NovaPay to jedna z najpopularniejszych aplikacji finansowych w Ukrainie – ma już tam ponad 800 tys. aktywnych użytkowników. Teraz rusza jej europejska odsłona. Rozwiązanie NovaPay Mob zostało uruchomione w kooperacji z polską instytucją płatniczą Qui...
Jetour to marka należąca do koncernu Chery, czyli producenta m.in. Omody i Jaecoo. Teraz także ona wchodzi na polski rynek – od razu z trzema modelami, z których najciekawiej prezentuje się T2. Obok niego w gamie są Dashing oraz X70 Plus. Początkowo...
Chery do swojej polskiej oferty na początku października wprowadzi dwa nowe modele. Będą do Tiggo 4 i 9. Pierwszy z nich ma 432 cm długości, nowoczesny kokpit i napęd w pełni hybrydowy. Cena? Bardzo atrakcyjna.
Ukraińska marka odzieży i obuwia damskiego One by One ma nietypowy model biznesowy, który sprawił, że z profilu na Instagramie marka urosła na tyle, że dziś ma 21 punktów stacjonarnych. Do tej pory znajdowały się one tylko w Ukrainie. Pierwszy właśni...