Jesteśmy wartościowym partnerem, który dołoży cegiełkę technologiczną w budowie polskich łańcuchów wartości w przemyśle zbrojeniowym – mówi Hubert Cichocki, prezes Sieci Badawczej Łukasiewicz.
Rynek niemiecki dystrybucji komponentów elektronicznych przechodzi okres turbulencji. Według badania stowarzyszenia branżowego FBDi cytowanego przez ECI News, przychody sektora osiągnęły 748 miliony euro w drugim kwartale 2025 roku - to spadek o praw...
Polski biznes chętnie deklaruje gotowość na rewolucję sztucznej inteligencji, głośno mówiąc o jej wdrażaniu i potencjale. Jednak najnowszy raport grupy DPS bezlitośnie obnaża rzeczywistość: prawie połowa rodzimych przedsiębiorstw wciąż nie korzysta n...
Rok temu amerykański sąd federalny uznał, że Google stworzył monopol w sieci. Koncernowi groził nawet przymusowy podział, ale z wielkiej chmury spadł mały deszcz.
Nowe partnerstwo w świecie technologii przyciąga uwagę nie tylko ekspertów, ale też zwykłych obserwatorów rynku. Mowa o współpracy, która może odmienić przyszłość całych branż. Stawką są nie tylko innowacje cyfrowe, ale także potencjalna zmiana pozyc...
Podczas gdy Unia Europejska stawia na zieloną energię, Stany Zjednoczone coraz śmielej spoglądają w stronę węgla, tłumacząc jego rosnące zużycie koniecznością zasilania centrów danych. Czy w imię AI węgiel na dobre wróci do łask? - To ekonomiczny str...
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie będzie współpracowała z Centrum Naukowo-Technologicznym Systemów Bezzałogowych. Umowę o współpracy podpisali rektor uczelni dr hab. Andrzej Rozmus oraz Aneta Łobodzińska, prezeska Centrum Naukowo-Te...
Otwieraniu się rynku w przyszłości wartego biliony dolarów towarzyszy inwestycyjne szaleństwo, ale i coraz większe obawy o bezpieczeństwo. Niewiele trzeba, by zaawansowane roboty zamieniły się w śmiertelne zagrożenie.
To miał być koniec “wiszenia na słuchawce” i początek ery, w której maszyny rozumieją nas lepiej niż my sami. Rzeczywistość roku 2025 pokazuje jednak co innego: AI w obsłudze klienta to nie magiczna różdżka, a potężny silnik, który wciąż zbyt często...
W marketingowych przekazach nowoczesne firmy szczycą się płynną obsługą klienta, w której przejście z czatu na infolinię jest niezauważalne, a konsultant od razu zna historię naszej sprawy. Rzeczywistość operacyjna wygląda jednak zupełnie inaczej. Na...
We wrześniu Kalifornia straciła 4,5 tys. miejsc pracy, a stopa bezrobocia wzrosła do 5,6 proc., co jest najwyższym poziomem wśród wszystkich stanów USA i znacznie przekracza krajową średnią wynoszącą 4,4 proc. Opublikowane z opóźnieniem dane, przesun...