Zespół z Uniwersytetu Stanowego Pensylwanii prowadzi prace nad technologią, pozwalającą na słuchanie muzyki bez słuchawek, przy zachowaniu pełni prywatności. Wynalazek tworzy niewidzialne strefy audio, zwane “słyszalnymi enklawami...
Wyróżniający się styl. | Firma Nothing zaprezentowała swoje pierwsze słuchawki nauszne, Headphone (1), koncentrując się na innowacyjnym wzornictwie. Słuchawki unikają dotykowych elementów sterujących, zapewniają wiele opcji łączności i mają na celu z...
Na Kickstarterze ruszył projekt, który może zainteresować każdego, kto choć raz zgubił swoje bezprzewodowe słuchawki. Komutr to pierwsze na świecie słuchawki MagSafe, które przyczepiasz prosto do telefonu. Brzmi banalnie? W praktyce może to być jedna...
Niemiecka firma znana ze swojego sprzętu audio, Byerdynamic, wykorzystała targi IFA 2025 w Berlinie do zaprezentowania trzech zupełnie nowych modeli słuchawek bezprzewodowych. Tym razem postawiono na specjalizację, bo premiery doczekały się słuchawki...
Słuchawki, które nie wylądują w szufladzie po dwóch latach? JLab pokazuje, że to możliwe. Na targach IFA 2025 firma zaprezentowała strategię wymiennych baterii i dwa nowe modele – JBuds Open oraz Epic Pods ANC. Jedno jest pewne: to ruch, który może n...
Nowe nauszne Baseus BH1 to słuchawki bezprzewodowe z mnóstwem zaawansowanych funkcji, w tym z hybrydowym ANC, które kosztują bardzo niewiele. Co potrafią za nieco ponad 100 złotych? Baseus wprowadza właśnie na rynek nowy model słuchawek bezprzewodowy...
Obudził go dźwięk przejeżdżającego drogą auta. 60-latek wstał z łóżka i wyszedł na zewnątrz. Stanął przed furtką. Wówczas padł strzał. Mężczyzna osunął się na ziemię. Podniesiono alarm, lecz na ratunek było za późno. 60-latek zmarł. Strzelał Sławomir...
Kiedy mówi się o komputerach kwantowych, zwykle padają wielkie słowa: postęp, przełom, przewaga nad klasycznymi maszynami. Jednak problem jest bardziej prozaiczny – nawet jeśli kubit sam w sobie działa szybko, to nie potrafi utrzymać informacji na ty...
Zakupy to dziś coś więcej niż wybór produktu – to pełne doświadczenie, w którym dźwięk odgrywa kluczową rolę. Dzięki sieciowym systemom audio, przestrzenie handlowe stają się bardziej angażujące, bezpieczne i funkcjonalne.