Przedsiębiorcy nie muszą już wychodzić z aplikacji, żeby opłacić składki ZUS. W mZUS dla Płatnika pojawiła się możliwość zapłaty online. Na razie działa w wybranych bankach i kosztuje 55 groszy za przelew, a w przyszłości ma pojawić się także płatność BLIK-iem.
źródło: https://www.dlahandlu.pl/detal-hurt/nowosc-w-zus-przedsiebiorcy-zaplaca-55-groszy-za-te-usluge,175930.html
dodano: 01-10-2026 15:41:24
Inne znaleziska:
Ceny paliw w Jaworznie mocno w górę. W kilka dni diesel podrożał nawet o 75 groszy, a benzyna o 30 groszy
jaw.pl
Ceny paliw w Jaworznie znów poszły w górę. W zaledwie kilka dni benzyna podrożała nawet o 30 groszy i przekroczyła 6 złotych za litr, a diesel aż o 75 groszy i przebił poziom 7 złotych za litr. Gdzie najtaniej zatankować w Jaworznie? Sprawdziliśmy ce...
jaw.pl
09-03-2026 20:02:37
09-03-2026 20:02:37
21 kwietni tańsze paliwo na stacjach benzynowych. Olej napędowy taniej o 38 groszy, benzyna o 8-9 groszy na litrze
ctmyslowice.pl
21 kwietnia na wszystkich stacjach w kraju będziemy tankować znacznie taniej niż kilka tygodni temu. Minister Energii zatwierdził nowe ceny jako maksymalne. Zgodnie z tym, za olej napędowy zapłacimy nie więcej niż 6,92 zł za litr, a za benzynę 95 rów...
ctmyslowice.pl
21-04-2026 12:08:10
21-04-2026 12:08:10
Mały ZUS w 2027 r. w górę. Tyle zapłacą początkujący przedsiębiorcy
bankier.pl
Mały ZUS dla początkujących przedsiębiorców wzrośnie w 2027 r., ale tym razem podwyżka nie będzie tak dotkliwa jak wcześniej. Miesięczna składka społeczna ma być wyższa o 13,67 zł. To jednak tylko część obciążeń, bo firmy nadal będą musiały liczyć si...
bankier.pl
10-06-2026 10:24:09
10-06-2026 10:24:09
Nadchodzi podwyżka składek ZUS. Tyle zapłacą przedsiębiorcy w 2027 roku
pulshr.pl
Ulga dla początkujących firm będzie kosztować nieco więcej. W 2027 roku wzrosną składki Małego ZUS-u, a przedsiębiorcy zapłacą kilkanaście złotych więcej miesięcznie. Eksperci zwracają uwagę, że nawet niewielkie podwyżki mają znaczenie dla osób dopie...
pulshr.pl
19-07-2026 20:39:12
19-07-2026 20:39:12
Przedsiębiorcy zapłacą więcej. ZUS podnosi stawki
wnp.pl
Prowadzenie firmy w Polsce znów będzie droższe. W 2027 r. preferencyjne składki ZUS mają wzrosnąć, a pełny ZUS może po raz pierwszy przekroczyć 2 tys. zł miesięcznie. To nie tylko kolejna podwyżka — to element trendu, który w ciągu sześciu lat podwoi...
wnp.pl
23-08-2026 16:39:34
23-08-2026 16:39:34
ZUS w 2027 r. przebije 2 tys. zł. Przedsiębiorcy zapłacą więcej
pit.pl
Ponad 2 tys. zł miesięcznie - tyle mogą w 2027 r. wynieść składki społeczne przedsiębiorcy opłacającego tzw. duży ZUS. To około 125 zł więcej niż obecnie i ponad 1,5 tys. zł dodatkowego wydatku w skali roku. Podwyżka nie wynika jednak z wprowadzenia...
pit.pl
06-10-2026 06:53:22
06-10-2026 06:53:22
Niezbędnik przedsiębiorcy: KSeF * staż pracy przedsiębiorcy * raportowanie ESG * zakaz bezpłatnych staży * deregulacja wymusza regulacje
pro.rp.pl
• KSeF nawet dla szewca, fryzjera i kominiarza • Staż pracy na nowych zasadach. Co z przedsiębiorcami? • Prezydent podpisał: przesunięty obowiązek dla części małych, średnich i dużych firm • Darmowe staże i umowy śmieciowe znikną? Resort pracuje...
pro.rp.pl
28-07-2025 01:20:04
28-07-2025 01:20:04
Rolnicy i przedsiębiorcy zapłacą więcej za prąd. Opłata mocowa wzrośnie o ponad połowę
agronews.com.pl
Rok 2026 przyniesie kolejną falę podwyżek kosztów energii. Urząd Regulacji Energetyki ogłosił nowe stawki tzw. opłaty mocowej – składnika rachunku za prąd, który trafia do wytwórców energii w zamian za utrzymywanie gotowości do jej dostarczania. Choć...
agronews.com.pl
04-11-2025 11:01:24
04-11-2025 11:01:24
Składka zdrowotna w górę. Przedsiębiorcy w 2026 r. zapłacą dużo więcej
gazeta.pl
Od 2026 roku wracają normalne zasady naliczania składki zdrowotnej dla przedsiębiorców. Szumnie zapowiadana przez rząd obniżka obowiązywała tylko przez rok.
gazeta.pl
20-11-2025 23:09:22
20-11-2025 23:09:22
Nowe składki zdrowotne w 2026 roku. Przedsiębiorcy zapłacą więcej
newsmed.pl
Znane są podstawy i wysokość składki zdrowotnej na 2026 r. Przedsiębiorcy zapłacą od 432 do niemal 1500 zł miesięcznie – w zależności od formy opodatkowania i przychodów. Zmiany wynikają z aktualizacji przeciętnego wynagrodzenia i minimalnej pensji.
newsmed.pl
09-02-2026 06:09:24
09-02-2026 06:09:24