Nowe badania dowodzą, że AI nie sprawdza się w przewidywaniu samobójstw – algorytmy są równie zawodne jak klasyczne narzędzia oceny ryzyka. Artykuł Czy sztuczna inteligencja może przewidzieć samobójstwo? Z nowych badań wynika, że nie pochodzi z serwisu Alert Medyczny.
Era sztucznej inteligencji (AI) dynamicznie zmienia krajobraz edukacji, szczególnie na poziomie akademickim. Narzędzia takie jak ChatGPT stają się coraz powszechniejsze wśród studentów, a to z kolei rodzi naturalne pytania o wpływ AI na proces uczeni...
Nowe odkrycie z USA może zmienić podejście do leczenia glejaka. Mutacja CDK4 pomoże przewidzieć skuteczność terapii bevacizumabem. Artykuł Nowy marker genetyczny pomoże przewidzieć skuteczność leczenia glejaka pochodzi z serwisu Alert Medyczny.
Nowe badania naukowców z Harvardu potwierdzają, że geny i wzrost człowieka są ze sobą ściśle powiązane. Naukowcom udało się zidentyfikować wariant DNA odpowiedzialny za wysokość ciała. Co więcej, na podstawie analizy genetycznej można dziś przewidzie...
Sztuczna inteligencja coraz częściej jest wykorzystywana w różnych branżach, ale szczególną rolę odgrywa w sektorze nowoczesnych technologii. Wielu specjalistów na co dzień korzysta z AI, aby szybciej zrealizować powierzone projekty. Rozwiązania z za...
Google Research i DeepMind zaprezentowały g-AMIE (guardrailed-AMIE) – nową odsłonę swojego wcześniejszego systemu AMIE, stworzoną z myślą o wsparciu lekarzy w zbieraniu i porządkowaniu danych medycznych. To narzędzie bazuje na […] Artykuł g-AMI...
Sektor AI pilnie potrzebuje specjalistów, jednak kobiety są w nim nadal niedostatecznie reprezentowane. Mimo że częściej kończą wyższe studia, rzadziej wybierają kariery w technologii. Podczas panelu na „Letnim Davos” oraz w raporcie Światowego Forum...
Jest puchaty, można się do niego przytulać i głaskać. Reaguje na nasze zachowania, uczy się charakteru właściciela. Ma zmienne cykle snu i trzeba poświęcać mu uwagę. Chodzi o psa? Kota? Chomika? Nie – to nowy robot wyposażony w sztuczną inteligencję....
Raport „State of the Contact Center 2025” przygotowany przez firmę Calabrio przedstawia obraz branży, w którym sztuczna inteligencja stała się niemal wszechobecna. Według autorów aż 98% contact center korzysta z rozwiązań AI, a technologia ma status...