Nie sposób nie przyznać, że słowo „antykwariat” zdaje się umykać z naszego codziennego zasobu słownictwa. Opisuje realia, które kojarzą nam się z dawniejszymi czasami, przytulnym i często zapomnianym sklepikiem, odwiedzanym wciąż przez stałych klient...
Poczta Polska może przejąć usługę Orlen Paczka. To jeden z pomysłów na ratowanie Poczty Polskiej, której sytuacja jest dramatyczna.Przeczytaj pełny artykuł tutaj: Poczta Polska może przejąć Orlen Paczkę. I zlikwiduje "ten wstydliwy bazarek"
Sony za sprawą oddziału Sony Music Entertainment (Japan) oraz japońskiej wytwórni Aniplex utworzył spółkę joint venture z Palworld Entertainment. To może być początek czegoś wielkiego.
Być może o tym nie wiecie, ale marki Autobianchi i Innocenti formalnie należą do koncernu Stellantis. To jednak może się zmienić, gdyż czai się na nie włoski rząd. A wszystko po to, aby sprzedać je Chińczykom, w zamian za konkretne działania. O co tu...
Stellantis i włoski rząd już od dawna mają dość napięte stosunki. Bez wątpienia ostatnie doniesienia medialne nie poprawią tych relacji. Pojawiły się informacje, że włoskie władze planują przekazać historyczne marki należące do koncernu Chińczykom.
Amerykański senator Lindsey Graham, który podczas niedawnej wizyty w Kijowie apelował o wzmocnienie ukraińskiego eksportu minerałów, znalazł się na celowniku rosyjskiej dezinformacji. Serwisy propagandowe Kremla na podstawie zmanipulowanej wypowiedzi...
Akumulator jest dziełem chińskiej firma Geely Auto Group. Wprowadziła ona na rynek litowo-żelazowo-fosforanowy akumulator EV (czyli samochodowy), który ma wyjątkową żywotność, oferuje bardzo krótki czas ładowania, jak również jest bardzo bezpieczny.
Chińska firma NIO informuje, że zaprojektowała pierwszy na świecie chip wytwarzany przy użyciu technologii 5 nm, przeznaczony do instalowania w systemach sterujących ruchem pojazdów autonomicznych. Twierdzi też iż układ Shenji NX9031 (bo o nim mowa)...
W Chinach już ponad poł miliona zużytych aut elektrycznych trafiło na złom, a z nimi ponad ćwierć miliona ton baterii. To nie tylko problem Chin. W ciągu dekady wartość tego rynku ma globalnie powiększyć się ponad dziesięciokrotnie.