Kim Belair, dyrektor generalny Sweet Baby Inc., stanowczo zaprzecza zarzutom, że jej firma ma na celu „wokeifikację” i przejęcie branży gier wideo. Poniżej przetaczamy część jej wypowiedzi z różnych wywiadów. Od razu pragn...
Firma Sweet Baby Inc. budzi coraz większe kontrowersje w branży gier, a ostatnie wypowiedzi jednego z pracowników tylko je podsyciły, przez co pojawiły się nowe obawy.
Kontrowersyjna firma Sweet Baby Inc., zajmująca się projektowaniem narracji w grach wideo, została zidentyfikowana jako współtwórca najnowszej produkcji studia Nerial LTD – „The Crush House”. Informacja ta została ujawniona przez ka...
Polski CEO to menedżer, który awansował wewnętrznie, budował swoją pozycję latami i osiągnął sukces zawodowy dzięki konsekwencji i znajomości rynku. Taki obraz wyłania się z raportu opracowanego przez firmę Heidrick & Struggles.
Niedawno zdjęcie zabawki nawiązującej do nowego Supermana poruszyło fanów DC, którzy zastanawiali się, kim jest ta mała zielonoskóra istotka. Scooper rozwiązuje tę zagadkę. Już wcześniej informowaliśmy Was o nowych zdjęciach...
Media strumieniowe stają się coraz popularniejsze, jednak na tym trendzie nie zyskuje tylko Netflix, Max czy Disney+. Wystarczy bowiem spojrzeć na platformę Sweet TV, która jeszcze kilka miesięcy temu nawet fanom streamingu nie mówiła zbyt wiele, a d...
Sweet.tv to doskonałe rozwiązanie dla każdego, kto wciąż lubi korzystać z kanałów telewizyjnych, ale nie jest zaś fanem umów ograniczających naszą wolność wyboru. Każdy, kto jeszcze nie miał okazji przetestować usługi tej platformy, ma teraz ku temu...
Powstanie anime na podstawie serii Teenage Mercenary. To jeden z najpopularniejszych komiksów akcji na platformie Webtoon z ponad 1,8 miliarda wyświetleń na całym świecie. Co wiemy o projekcie?Line Digital Frontier z Webtoon Entertainment prac...
Fani serii Borderlands mogą odetchnąć z ulgą — Borderlands 4 jest w produkcji. Oficjalnego i jednoznacznego potwierdzenia udzielił Randy Pitchford, dyrektor generalny Gearbox, w wywiadzie dla Epic Games Store.