Grupa mBanku przedstawiła w środę swoją strategię na lata 2026–2030, której głównym celem jest dalsze wzmacnianie roli banku jako instytucji upraszczającej finanse i wspierającej klientów w realizacji ich indywidualnych oraz biznesowych zamierzeń.
Hasło przewodnie mBanku na lata 2026–2030 to „Cała naprzód!”. W nowej strategii bank, już bez obciążenia kosztami kredytów frankowych, chce ambitnie zwiększyć skalę działalności i zyskowności.
Klienci mBanku otrzymują wiadomości z informacją o zmianach maksymalnych limitów płatności od stycznia 2026 roku. Data może nie być przypadkowa, bo w życie wchodzi wtedy szereg zmian w prawie. "Zmieniamy limity na przelewy" – informuje mBank w wiado...
mBank zapowiedział zmiany limitów dla przelewów internetowych i mobilnych. Zmiany wejdą w życie 14 stycznia 2026 roku i będą dotyczyć zarówno użytkowników aplikacji mobilnej, jak i serwisu transakcyjnego.
Największą nowością jest zwiększenie limitów...
Waży raptem kilka gram, a można za jego pomocą płacić zbliżeniowo, mierzy kroki, aktywności, sen, temperaturę, tętno a nawet pozwala przełączać piosenki w Spotify. Mowa o Niceboy One Ultra – nowym pierścieniu w ofercie mBanku. Do marca przyszłego rok...
W sieci nie brakuje lokalnych grup, ale tylko nieliczne potrafią zbudować coś trwałego i wartościowego. Jedną z takich wyjątkowych społeczności jest grupa „Jelenia Góra Podaj Dalej – Ciekawostki, absurdy, interwencje, wypadki”, która właśnie dziś – 3...
Google ogłasza przełom w świecie performance marketingu. Nowa funkcja „Smart Bidding Exploration”, która jest dostępna w kampaniach korzystających ze strategii Docelowy ROAS (tROAS), ma być, według zapowiedzi Google, największą aktualizacją strategi...
Strategia Twierdza: Krzyżowiec – Edycja ostateczna dostała pierwszą większą aktualizację. Choć poprawiono liczne błędy, nie wyeliminowano problemów związanych z multiplayerem.Informacja Mimo świetnej premiery na Steam, nowa wersja kultowej strategii...
Budowa wartości spółek, większe zaangażowanie w kwestie biznesowe, weryfikacja strategii poszczególnych podmiotów - to plany dotyczące zarządzania majątkiem państwowym, jakie w czwartek wymienił nowy szef MAP Wojciech Balczun.
Czy kraj można promować tak, jak promuje się produkt? To pytanie w Polsce powraca od lat. Trzynaście lat temu Ministerstwo Gospodarki podjęło próbę stworzenia spójnej strategii Marki Polskiej Gospodarki. Był to projekt wyjątkowy – nie tylko dlatego,...