Czy to koniec znanej sieci supermarketów w naszym kraju? Wiele na to wskazuje. Oficjalnego potwierdzenia jeszcze nie ma, ale francuski gigant Carrefour prawdopodobnie przygotowuje się do opuszczenia polskiego rynku. To może być jedna z największych zmian w branży handlowej od lat. Już w styczniu te...
Innowacje produktowe, technologie wspierające jakość, system kaucyjny w praktyce oraz wymiana doświadczeń między liderami branży – to tylko niektóre z tematów poruszonych podczas zorganizowanego przez Grupę Mlekovita IV Ogólnopolskiego Mleczarskiego...
Chiński koncern Alibaba rzuca wyzwanie gigantom sztucznej inteligencji. Zaprezentował supermodel językowy Qwen3-Next oraz humanoida R1, stawiając się w jednym rzędzie z OpenAI i Teslą.
Zakupy bez Google, Allegro czy Amazona, a nawet komputera lub smartfona? Aby kupować w internecie, wystarczy już asystent AI lub media społecznościowe z opcją "live commerce" – pisze najnowsza "Rzeczpospolita". Jak to możliwe?
- Handel światowy działa trochę jak połączenia w mózgu: gdy jakiś neuron czy jakiś węzeł komunikacyjny się wyłącza, to prędzej czy później powstają bypassy, czyli obejścia. Gdzie indziej możemy znaleźć alternatywy dla tej ścieżki handlowej - mówi Ann...
W tym 50. jubileuszowym wydaniu podcastu "Czekał(a) na Urbana, czyli rynkowy last minute" mamy dla Was jak zwykle omówienie aktualnej sytuacji na krajowym rynku zbóż i rzepaku, zaktualizujemy też prognozy oraz opowiemy krótko co ostatnio wydarzyło si...
W regionie trwa policyjna akcja skierowana do młodych ludzi, która ma im uświadomić, jak łatwo można stać się ofiarą handlu ludźmi. Skala tego przestępczego procederu w Unii Europejskiej systematycznie rośnie.Handel ludźmi jest trzecim, po broni i na...
Dwa dni inspirujących debat, 17 sesji merytorycznych, ponad 50 partnerów i dziesiątki ekspertów, którzy dzielą się doświadczeniem – dołącz do listopadowego forum!
W III kwartale największy wzrost ruchu w placówkach handlowych odnotowano w dyskontach i supermarketach - wynika z raportu Proxi.cloud i UCE Research. Wśród badanych placówek największy udział w łącznej liczbie wizyt klientów miały sieci convenience.