W dobie rosnącej konkurencji na rynku, firmy poszukują skutecznych sposobów wyróżnienia swoich produktów. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych jest personalizacja etykiet. Dzięki niej marka może zbudować bliższą więź z konsumentem, zwiększyć rozpoznawalność produktu oraz wzm...
Naukowcy z Politechniki Gdańskiej stworzyli koncepcję modelu pracy, która ma pomóc nie tylko w rozwoju organizacji, ale również ma wspierać osoby neuroatypowe w miejscu pracy. - Potrzebujemy uniwersalnych środowisk, nie etykiet - przekonuje dr Elżbie...
Sony odpaliło nową, bardzo dziwną kampanię PlayStation 5 pod hasłem "It happens on PS5" ("To dzieje się na PS5"). W reklamach nie ma ani sekundy z gier, są za to potwory morskie i katastrofy UFO. Fani od razu uznali, że to nie przypadek, a starannie...
Eksperci Kantar w swoim corocznym raporcie Marketing Trends wskazali dziesięć trendów, które będą miały wpływ na świat marketingu w 2026 roku. Artykuł Trendy marketingowe na rok 2026 według Kantar: Kreatywność, inkluzywność i wzrost dzięki ukierunkow...
Bielizna przestaje być tylko codziennym elementem garderoby, kiedy w grę wchodzi personalizacja. Staje się formą wyrazu tożsamości i symbolem wolności wyborów. Marka Mefemi odpowiada na te kobiece potrzeby, ofe...
Steam od lat pozostaje dominującą platformą dla graczy PC, ale nie zawsze słynął z elastyczności. Wielu użytkowników z ogromnymi kolekcjami gier marzyło o lepszych narzędziach do organizowania swojej wirtualnej półki. Valve wreszcie postanowiło odpow...
Wkraczamy w nową erę, w której znaczenia nabiera nowa oferta chińskich producentów, elektromobilność i rosnąca rola sprzedaży online. To czynniki rewolucjonizujące sposób, w jaki kupujemy auta. Dziś nie jest to już tylko transakcja, ale złożona usług...
W Polsce problem rosyjskich dronów jest szczególnie widoczny. W miniony wee roku doszło do dwóch naruszeń polskiej przestrzeni powietrznej przez niezidentyfikowane drony. Sytuacja wywołała alarm w wojsku, lecz intruzi szybko opuścili terytorium Polsk...
Wizerunek firmy nie zawsze buduje się z myślą o klientach czy partnerach biznesowych. Coraz więcej organizacji stawia na to, by być postrzeganą jako atrakcyjny pracodawca. To właśnie sedno employer brandingu – strategii, której celem jes...
Firmy, które strategicznie podejdą do OZE zyskają przewagę konkurencyjną, a zielona transformacja może być dla nich motorem rozwoju, a nie ciężarem - mówił Paweł Kuropatwa, ekspert ds. sprzedaży energii dla klientów biznesowych Tauron Sprzedaż podcza...