17 września fundacja ClientEarth Prawnicy dla Ziemi złożyła pozew przeciwko firmie Nestlé Polska S. A. za wprowadzające w błąd praktyki marketingowe. Sprawa dotyczy wody Nałęczowianka. Nestlé Polska stanowczo nie zgadza się z zarzutami i zamierza bronić swojego stanowiska w postępowaniu sądowym.
Konkurencja między chińskimi koncernami motoryzacyjnymi przypomina pojedynek rzymskich gladiatorów. Niektóre spółki, chcąc przypodobać się inwestorom oraz zgarnąć różnego rodzaje benefity, próbują nieuczciwie zawyżyć wyniki sprzedaży. Najlepszym tego...
Neutralność klimatyczna to zwrot będący marketingowym wytrychem wielu korporacji pragnących w oczach konsumentów prezentować się jako istniejące w zgodzie z ekologią. Apple neutralność klimatyczną wyniosła na swoje sztandary już jakiś czas temu, ale...
Kilka największych firm spożywczych na świecie – w tym producenci napojów i słodyczy – obroniło się przed pozwem, który zarzucał im świadome projektowanie wysoko przetworzonych produktów uzależniających dzieci.
Ekościema to sposób oszukiwania klientów – i nie jest to tylko polski problem. Europejskie organy regulacyjne zaczęły sprawdzać, czy oznaczenia ekologiczne mają uzasadnienie i nakładają kary.
Amerykański producent napojów bezalkoholowych Keurig Dr Pepper tworzy globalnego giganta kawowego, który ma rywalizować z liderem rynku – Nestlé. Firma ogłosiła w poniedziałek przejęcie holenderskiego koncernu JDE Peet’s za 18 mld dol., co stanowi na...
Szwajcarski gigant spożywczy Nestle ogłosił w poniedziałek, że zwolnił Laurenta Freixe ze stanowiska dyrektora generalnego ze skutkiem natychmiastowym - przekazała agencja AFP. Powodem miała być "nieujawniona romantyczna relacja z bezpośrednią podwła...
Premier Donald Tusk podczas spotkania z mieszkańcami Pabianic podkreślił, że Polska wydaje na obronę ponad 5 proc. PKB, co znacznie przewyższa europejskie standardy. Mimo tych wysokich kosztów, Polska pozostaje w ścisłej czołówce krajów UE pod względ...