Renault pojawiło się na Polach Elizejskich już na początku XX wieku: „Salon samochodowy odbywał się wówczas w Grand Palais, a Pola Elizejskie stały się naturalnym zapleczem. To właśnie wtedy narodził się pomysł na to miejsce, które później stało się kultowe. Ci wielcy przedsiębiorcy na początku XX w...
Volvo znalazło się w ogniu krytyki po serii problemów z flagowym modelem EX90. Nowy szef tej szwedzkiej marki Hakan Samuelsson bije się w pierś i przyznaje wprost, że liczba błędów w nowej architekturze oprogramowania jest „na poziomie nieakceptowaln...
Adrian Gintowt, ekspert z ponad 12-letnim doświadczeniem w marketingu i brandingu w Stanach Zjednoczonych, Europie i na Bliskim Wschodzie, został dyrektorem marketingu i public relations agenta turystycznego Urlop.pl.
Sztuczna inteligencja to nie tylko narzędzie do tworzenia treści wizualnych, ale system, który potrafi analizować intencje klientów, przewidywać ich zachowania i personalizować ofertę w czasie rzeczywistym. Jak wykorzystać te możliwości […] Art...
Dlaczego warto rozpocząć karierę w marketingu internetowym Świat cyfrowy rozwija się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a firmy coraz bardziej przenoszą swoje działania do internetu. To powoduje ogromne zapotrzebowanie na specjalistów od marketi...
Kiedy Jacek wjechał w dziurę i go wystrzeliło, pomyślał: "Jezu, tylko nie głowa". Złamał jedynie nadgarstek, ale nie wszyscy mają takie szczęście. Groźne wypadki na hulajnogach elektrycznych to już miejska plaga.
W świecie nowoczesnych technologii i marketingu pojawił się nowy rodzaj globalnych zawodów - Clay Cup. To pierwszy na świecie turniej "go-to-market" na żywo, w którym najlepsi specjaliści z całego globu rywalizują w budowaniu zautomatyzowanych proces...