Niedzielny wieczór 21 września 1975 roku w Warszawie. W redakcji popularnej popołudniówki „Expressu Wieczornego” zabrzęczał telefon. Do działu warszawskiego zadzwonił czytelnik z informacją, że pali się Dom Dziecka w Alejach Jerozolimskich, na rogu Kruczej.
Byli szefowie Fed, Janet Yellen i Ben Bernanke, zaapelowali na łamach dziennika "New York Times" o zachowanie niezależności banku centralnego USA. Zwrócili się do Donalda Trumpa o wybranie na kolejnego prezesa Rezerwy Federalnej kogoś, kto nie będzie...
Z elewacji Dworca Centralnego od strony al. Jana Pawła II ściągnięto wielką reklamę. To efekt działań Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie, które doprowadziły PKP S.A. do rozwiązania umowy z firmą reklamową. Pracownicy kolei przystąpili...
Centralny Port Komunikacyjny wybrał doradcę ds. finansowania dłużnego dla budowy Lotniska CPK. Najkorzystniejszą ofertę, opiewającą na ponad 45 mln zł brutto, złożyło konsorcjum firm Lazard Freres SAS oraz Pekao Investment Banking S.A. W postępowaniu...
Rozstrzygnięto konkurs na koncepcję Kampusu Centralnego Uniwersytetu Warszawskiego przy Krakowskim Przedmieściu. Zwycięski projekt przygotowała Pracownia Architektoniczna 1997 i Gąska Wojcieszak Pracownia Architektoniczna.
Roczna inflacja w Turcji wzrosła we wrześniu mocniej niż oczekiwano, wywołując obawy, że bank centralny będzie zmuszony do spowolnienia cyklu obniżek stóp procentowych. Najmocniej drożała żywność, mieszkania i edukacja.
Allegro oficjalnie zainaugurowało budowę centrum sortowania w Piotrkowie Trybunalskim, które wzmocni usługę Allegro Delivery, podała spółka. Otwarcie obiektu zaplanowano na początek IV kw. 2026 r. Dzięki inwestycji zatrudnienie znajdzie przynajmniej...
- Ze wstępnych danych ministerstwa finansów wynika, że w I półroczu br. Polska zaimportowała rekordową ilość 2,89 mln ton nawozów mineralnych, o prawie 50% więcej r/r. Wartość tego importu wyniosła 1,17 mld USD wobec 747 mln USD rok wcześniej – infor...
Rynek obsługi klienta stoi dziś na granicy – połowa firm spełnia oczekiwania konsumentów, a druga połowa traci ich zaufanie. Raport State of Customer Experience 2025 firmy Verint pokazuje wyraźnie, że przewagę zyskają ci, którzy potrafią przekroczyć...