NVIDIA informuje, że w tym tygodniu technika DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation zapewni wyższą płynność i responsywność w grach Killing Floor 3 oraz Wuchang: Fallen Feathers, a także zostanie natywnie dodana do The First Descendant. Opublikowany został również nowy sterownik Game Rea
Łowcy, czas na powrót jednej z najlepszych i najkrwawszych serii gier kooperacyjnych. Premiera Killing Floor 3 zbliża się dużymi krokami. Najnowsza odsłona cyklu zadebiutuje na PC oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X|S już 24 lipca 2025...
Serię Killing Floor cenię za całokształt doświadczeń. Tripwire Interactive opracowało tę markę dzięki jednej z autorskich modyfikacji do kultowej strzelaniny, Unreal Tournament 2004. Wspólne stawianie czoła falom monstrów zalewających ekra...
— Kiedyś czytałem bardzo dużo komentarzy na swój temat, bo wydawało mi się, że to konstruktywna opinia i ocena. Tak naprawdę jednak to wylew czyjejś frustracji. Oczywiście, chętnie przyjmę konstruktywną krytykę, ale jestem tylko człowiekiem, popełnia...
Na tydzień przed debiutem gry Wuchang: Fallen Feathers poznaliśmy jej wymagania sprzętowe na PC. Nie są one wysokie, ale zakładają wykorzystanie funkcji upscalingu.Informacja Nowe mroczne RPG akcji ma niskie wymagania sprzętowe, ale zakładają one uży...
Azjatyckie gry coraz bardziej panoszą się na rynku, wnosząc pożądany przez wielu powiew świeżości. Premiera Wuchang: Fallen Feathers, zaplanowana na 24 lipca, będzie kolejną okazją do zapoznania się z tym, co mają nam do zaoferowania chińskie studia....
Ubisoft zabrał głos w sprawie inicjatywy Stop Killing Games. Jeden z najpopularniejszych wydawców podkreśla, że gry nie mogą być wiecznie wspierane. Problem polega na tym, że Stop Killing Games nie chce...
Kojarzycie tego mema z Kaczorem Donaldem wchodzącym do budynku, gdzie odbywają się targi E3, by na kolejnych kadrach skomentować pokazywane gry, krótkim “everything was…”? W tym wypadku można wstawić tutaj gatunek soulslike, który mocno do...