Citroën 3CV to taki argentyński kuzyn słynnej „kaczki” 2CV. Auto proste jak konstrukcja cepa, stworzone do jazdy po dziurawych drogach i przewożenia rodziny z siatkami zakupów. Ale ktoś wpadł na pomysł: „A co by było, gdyby tę małą puszeczkę na kółkach przerobić na… limuzynę?”. I tak właśnie narodzi...
W Europie debiutuje Exlantix ES, elektryczna limuzyna, która ma zamiar zdefiniować na nowo segment luksusowych aut na prąd. Ta chińska marka wchodzi na rynek z modelem, który łączy sportowe osiągi, awangardową technologię oraz wnętrze z materiałów na...
W latach 90. rządowe Lancie Themy dały się poznać jako komfortowe i odporne na trudy eksploatacji auta. Uwagę przyciąga także ciekawa paleta silników – z perełką rodem z Ferrari. Dziś Thema to nietuzinkowy olditmer, często w zaskakująco dobrym stanie...
Lexus ES ósmej generacji debiutuje w Polsce, oferując trzy różne napędy, w tym dwie wersje w pełni elektryczne, z zasięgiem do 530 km. Model ten łączy w sobie elegancję, sportowy charakter i zaawansowane technologie, stając się poważnym konkurentem d...
Kamper Citroën z dieslem pod maską, drugi mały Citroën na przyczepie i w drogę! Pan Jerzy nie przepada za szablonowymi urlopami. Zamiast leżenia przy hotelowym basenie woli przygodę, niezależność i odkrywanie nowych miejsc na własnych zasadach. Dlate...
Citroën to marka, która od zawsze potrafiła budzić emocje – czy to poprzez odważne projekty, innowacyjne rozwiązania techniczne, czy też wyjątkową bliskość z klientami. Dlatego w Argentynie jubileusz 25-lecia Citroën Club Buenos Aires stał się czymś...
XVII Zlot Zabytkowych Citroënów, który odbywa się właśnie w Rzeszowie i Łańcucie to sposób na zetknięcie się z historią i okazja do zobaczenia prawdziwych motoryzacyjnych legend. Citroën Traction Avant zajmuje w tym gronie szczególne miejsce i to nie...
Citroën 2CV to legenda sama w sobie – symbol wolności, prostoty i francuskiego stylu życia. Ale są wśród tych sympatycznych kaczek egzemplarze absolutnie wyjątkowe. I właśnie jeden z nich pojawił się na sprzedaż. Oto niezwykły 2CV „Week-End”, rzadki...
Miesiąc temu recenzowałam dla was sympatycznego mieszczucha: Citroëna C3 ze 100-konnym silnikiem spalinowym i manualną skrzynią biegów. Deja vu? Nie do końca. Model ten sam, ale napęd zupełnie odmienny. Tym razem przyszło mi się zmierzyć z wersją w p...
Citroën Ami jako Ferrari? Gdyby Enzo żył, zapewne zaniemówiłby na widok tego, co stało się z A może… roześmiałby się serdecznie? W Amsterdamie pewien młody przedsiębiorca postanowił bowiem nadać tej miejskiej puszce na prąd wygląd prawdziwej superma...
Citroën C15 nie był ani piękny, ani szybki, ani przesadnie nowoczesny. A mimo to – albo właśnie dlatego – uznano go za absolutnie niezniszczalny symbol motoryzacyjnego pragmatyzmu. Produkowany przez ponad 20 lat, sprzedał się w liczbie 2,1 miliona eg...