Sprzedaż Maserati dramatycznie spadła – z 15 300 do zaledwie 6 500 samochodów w porównaniu z ubiegłym rokiem. Artykuł Maserati się nie sprzedaje, bo „to wina marketingowców”. Jest w tym trochę racji pochodzi z serwisu motofilm.pl.
Ach, Carlos Tavares - ciągle na ustach mediów. Szef grupy Stellantis lubi rzucać odważnymi stwierdzeniami, często dość kontrowersyjnymi. Tym razem stwierdził, że złe wyniki Maserati nie są kwestią fatalnej strategii marki, a źle realizowanym marketin...
Po 65 latach Maserati żegna się ze wspaniałymi silnikami V8. Widły zostają w logotypie i pod maską, ale będą teraz skromniejsze. The post Widły zostają, ósemka znika spod maski. Maserati żegna się ze wspaniałymi silnikami appeared first on autoGALERI...
Stellantis wyjaśnia, że nie zamierza pozbywać się marki Maserati. Oświadczenie pojawiło się w mediach po wypowiedzi dyrektora generalnego koncernu, który sugerował rezygnację z nierentownych marek. W kontekście niezadowalających dla firmy wyników spr...
Schemat był prosty - MC20 stało się bazą dla wersji wyścigowej, wersja wyścigowa stała się autem drogowym. Poznajcie Maserati GT2 Stradale. The post Wyścigowe geny w aucie do codziennej jazdy. Maserati GT2 Stradale nie rozczarowuje appeared first on...
Pewien pracownik włoskiej fabryki koncernu Stellantis opisał to co poczuł, gdy otrzymał od firmy ofertę na zakup luksusowego Maserati na specjalnych warunkach. Porównał to do słynnej wypowiedzi Marii Antoniny na wiadomość o pozbawionych chleba, buntu...
Ognisty charakter i wspaniałe wrażenia z jazdy z otwartym dachem, a do tego luksusowe wnętrze ze wspaniałą skórą i złotym zegarkiem umieszczonym na centralnym miejscu konsoli środkowej – to wszystko zagwarantować może niezwykle rzadkie Maserati...
Maserati Quattroporte piątej generacji (Tipo M139) to bez wątpienia jeden z najbadziej charyzmatycznych, dużych sedanów na rynku. W 2006 roku ukazała się wersja Sport GT, skierowana do tych, którzy chcieliby odnaleźć wśród luksusu więcej sportowego s...
Kiedy Citroen przejął kontrolę nad Maserati w 1968 roku, jego pierwszym projektem była odpowiedź na Lamborghini Miurę. Tak narodziła się Bora, projekt, który dał początek modelowi Merak. Giugiaro mądrze postanowił zaczerpnąć Meraka z Bory, zachowując...
Maserati, podobnie jak cały koncern Stellantis, nie ma ostatnio dobrego okresu. W pierwszym półroczu 2024 r. sprzedano o połowę mniej samochodów niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Przedstawicielka grupy została zapytana, czy w związku z tym ro...
Wewntrzne analizy Stellantis wskazują na konieczność pozbycia się części marek, które generują zbyt małe przychody w stosunku do oczekiwanych rezultatów. Z posiadanych 15 marek koncern może pozbyć się nie tylko Maserati, ale też Alfa Romeo, Lancii a...