Co mają ze sobą wspólnego banki i influencerzy? Z pewnością jedni i drudzy lubią łatwe, szybkie pieniądze. I to właśnie miłość do pieniędzy doprowadziła do połączenia sił tych dwóch z pozoru skrajnie różnych środowisk, a celem tej egzotycznej unii jest przekonanie społeczeństwa, że wskaźnik WIBOR je...
wMeritum.pl Szef fińskiego rządu Petteri Orpo jednoznacznie wypowiada się na temat zaangażowania jego kraju w misję stabilizacyjną na Ukrainie. „Będziemy zaangażowani wojskowo” – zadeklarował wprost. „To nie jest drobnostka wy...
“Karol Nawrocki jest ciekawy rozwiązań nowej ustawy medialnej, ponieważ dotyczą one również kompetencji prezydenta” – podkreślił w radiu RMF Rafał Leśkiewicz rzecznik Karola Nawrockiego. Założenia projektu nowej ustawy medialnej były [...
Pogrzeb Kory, który odbył się 8 sierpnia 2018 roku na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach, wywołał burzliwą dyskusję wśród duchownych i prawicy. Artystka, znana z niezależnych poglądów, została pożegnana w świecki sposób, co spotkało się z krytyką.
Nowy moduł zostanie włączony do programu języka polskiego, co – jak przekonuje MEN – ma naturalnie powiązać naukę krytycznej analizy tekstów literackich i publicystycznych z analizą treści medialnych.
Rezygnacja z abonamentu radiowo-telewizyjnego, a także likwidacja Rady Mediów Narodowych - takie propozycje znalazły się w nowej ustawie medialnej. Szczegóły projektu przedstawiła w czwartek minister kultury i dziedzictwa narodowego Marta Cienkowska.
Już były założenia, pierwszy projekt, zachęta do zgłaszania uwag i propozycji. 170 organizacji pozarządowych wypowiedziało się na temat kształtu ustawy o mediach publicznych. Potem zapadła cisza, jakby ognia pod kotłem zabrakło. Gdzie jest ustawa med...
Sąd Okręgowy w Warszawie 6 sierpnia 2025 r. utrzymał w mocy wyroki wobec trzech celebrytów za nielegalną reklamę alkoholu w mediach społecznościowych. Nałożył na nich kary w wysokości 450 tys. zł, 400 tys. zł i 350 tys. zł.
Sąd Okręgowy w Warszawie 6 sierpnia 2025 r. utrzymał w mocy wyroki wobec trzech celebrytów za nielegalną reklamę alkoholu w mediach społecznościowych. Nałożył na nich kary w wysokości 450 tys. zł, 400 tys. zł i 350 tys. zł.