NVIDIA poinformowała o kolejnych tytułach gier, które otrzymują wsparcie DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation. Technika ta zwiększa płynność rozgrywki w Pax Dei, opuszczającej fazę Early Access oraz w ARC Raiders, a jej działanie będzie można przetestować podczas zaplanowanego na nadch
Dzisiaj premiera gry Dying Light: The Beast, wspieranej przez technikę DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation, zapewniającą najwyższą płynność rozgrywki. Farming Simulator 25 oraz zamknięta beta Mistfall Hunter także otrzymały wsparcie tej techniki....
Czas czytania: 5 minutChorwacja Omis, Cetina i Mila Gojsalić - chorwacka bohaterka walcząca z Turkami w 1530r. Pomnik z przepiękną panoramą na ujście Cetiny. Artykuł Mila Gojsalić – chorwacka Joanna d’Arc i posąg nad Cetiną pochodzi z serwisu Pomysł...
Wygląda na to, że o ile Niebiescy nie są w stanie walczyć czystą wydajnością z AMD czy NVIDIĄ, to kolejny raz oferują najlepszy stosunek możliwości do ceny. Układ Intel ARC Pro B60 oparty na najnowszej architekturze Battlemage miał dość nietypową pre...
Po latach zapowiedzi MachineGames dostarczyło pecetom pełnoprawną przygodę. Indiana Jones i Wielki Krąg zadebiutowało od startu z renderowaniem opartym na śledzeniu promieni i bardzo dużym apetytem na pamięć VRAM. Tegoroczna aktualizacja wydan...
Na tydzień przed debiutem gry Wuchang: Fallen Feathers poznaliśmy jej wymagania sprzętowe na PC. Nie są one wysokie, ale zakładają wykorzystanie funkcji upscalingu.Informacja Nowe mroczne RPG akcji ma niskie wymagania sprzętowe, ale zakładają one uży...
NVIDIA informuje, że w tym tygodniu technika DLSS 4 z funkcją Multi Frame Generation zapewni wyższą płynność i responsywność w grach Killing Floor 3 oraz Wuchang: Fallen Feathers, a także zostanie natywnie dodana do The First Descendant. Opublikowany...
Podczas tegorocznych targów Gamescom NVIDIA zaprezentowała potężny zestaw nowości związanych z technologiami RTX i sztuczną inteligencją. Najważniejszym ogłoszeniem jest uzupełniona lista ponad 175 gier i aplikacji wspierających technikę sk...
Każdy, kto kiedykolwiek pracował z grafiką 3D, zna to uczucie nieustannego czekania. Minuty zamieniają się w godziny, a każda drobna zmiana w scenie oznacza kolejną przerwę w kreatywnym flow. To właśnie ta frustracja stała się motorem napędowym dla n...