Citroën, marka o ponad stuletniej tradycji, znana z przełomowych oraz innowacyjnych samochodów, nie obawia się konkurencji z Chin. Mówi o tym Pierre Leclercq, szef designu Citroëna. Citroën, który mocno zmienia swoje pozycjonowanie na rynku, nie obawia się chińskiej konkurencji. Tak twierdzi Pierre...
Citroën DS jako sztuka? “La DS” autorstwa Gabriela Orozco to niezwykłe dzieło sztuki konceptualnej, które poprzez innowacyjną manipulację klasycznym samochodem kwestionuje tradycyjne postrzeganie funkcjonalności i designu. Stworzone w 19...
Tylko pięć redakcji zostało zaproszonych na spotkanie z prezesem marki Citroën, Thierrym Koskasem, który odwiedził Polskę. Spotkanie odbyło się w siedzibie Stellantis Polska przy stołecznej Alei Krakowskiej, a my przekazaliśmy gościowi unikatowe wyda...
Citroën zamierza częściej powracać do swojego dziedzictwa i patrząc na rozwijającą się ofertę Renault chciałoby się krzyknąć – nareszcie! Marka spod znaku szewronów wykorzysta model 2CV w przyszłości. W jaki sposób? O tym szef Citroëna wypowiada się...
Zaprezentowany pierwotnie 4. lipca 1957 roku legendarny Fiat 500 obchodzi dziś swoje 67. urodziny. Włoski projekt jest rozpoznawalny na całym świecie od ponad 67 lat. Jeśli samochód ma ikoniczny design i zawsze uosabia radość życia, może to być tylko...
Pełen praktycznych innowacji i inteligentnych rozwiązań zamkniętych w kompaktowej obudowie, Fiat Grande Panda to samochód zaprojektowany tak, aby w przystępnej cenie zaspokoić potrzeby bardzo zróżnicowanej klienteli. Cechy te doceniła redakcja magazy...
Czerwiec 2024 roku okazał się rekordowy pod względem liczby rejestracji chińskich aut elektrycznych na europejskim rynku. Imponujące wyniki mają jednak drugie dno.
Chińskie marki zanotowały dwucyfrowy udział w europejskim rynku pojazdów elektrycznych, osiągając rekordową liczbę rejestracji w czerwcu tego roku. Największy skok sprzedaży nastąpił we Włoszech, gdzie w porównaniu z rokiem ubiegłym liczba rejestracj...
Europejscy producenci biją na alarm. Firmy oponiarskie z Chin oraz Indii stopniowo przejmują rynek Starego Kontynentu, oferując swoje produkty w dużo niższych cenach od konkurencji. Problem w tym, że niskie koszty produkcji wynikają m.in. z braku reg...
Każdemu mieszkańcowi północnej Polski jest znane nazwisko Plichta. Przejechali się trzykrotnie na chińskich markach, ale się nie zniechęcają. Artykuł Jeśli po tylu nauczkach ta polska grupa wchodzi w chińskie marki, to muszą naprawdę wierzyć w te Omo...