Ruszyła kampania „Oh boy! Let’s talk about tests!”, w której influencerzy pokazują, jak łatwo i szybko można zrobić test na HIV. Akcja Fundacji Edukacji Społecznej ma przełamywać tabu, uświadamiać, że HIV może dotyczyć każdego, a także zachęcać do regularnych badań.
„Uruchamiają się emocje zdrowe dla społeczeństwa, instynkt samozachowawczy„ – mówi o agresji wymierzonej w migrantów Bosak. Berkowicz dodaje: „Ksenofobia jest ważnym elementem naszej wspólnoty narodowej. Trzeba ją pielęgnować”. Opinia prof. Bilewicza...
wMeritum.pl Niemcy zachęcają swoich rodaków do przyjazdu do Szczecina w celach turystycznych. Mają jednak dla nich jedno ostrzeżenie. Do przyjazdu do Szczecina Niemców zachęca serwis t-online.de. Dziennikarz wskazują na szereg atrakcji, które czekają...
Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy szykuje się do XXXIV Targów Pracy, które odbędą się 18 września. Pracodawcy zainteresowani uczestnictwem w targach zachęcani są do zapisów. – Targi pracy są niezwykle atrakcyjną i cenioną zarówno przez pracodawców jak...
Mogą zmieniać miejską rzeczywistość i realizować się w społecznej misji - tak szczecińscy radni Prawa i Sprawiedliwości promują rady osiedli. Zachęcają do kandydowania i głosowania w wyborach.To może być pierwszy krok w karierze samorządowej - przeko...
To propozycja dla dzieci i młodzieży, które chcą przeżyć niezapomniane przygody, poznać nowych przyjaciół i nauczyć się współpracy w grupie. Harcerzy można spotkać np. przy szkołach, gdzie rozdają ulotki. Nasza reporterka rozmawiała z nimi przy Szkol...
Póki co asortyment sklepu z warzywami i owocami nie powala, ale sądząc po komentarzach w sieci, lokalna społeczność przyjmuje go ciepło i daje mu szansę.
Sandra Kubicka otworzyła niedawno swój lokal, w którym serwuje matchę. Os kilku tygodni w sieci można znaleźć sporo krytyki napojów, sprzedawanych przez celebrytkę. Kubicka właśnie udostępniła filmik influencerów, którzy plują jej matchą.
Msza na Instagramie czy kazanie do kamery? Katoliccy influencerzy redefiniują to, jak przedstawiana jest wiara we współczesnym świecie – czasem w sutannie, czasem w dżinsach, zawsze z tysiącami widzów. Postanowiliśmy przyjrzeć się, kim są duchowni i...
Dekadę temu influencerzy w Polsce stanowili jeszcze niewielką, choć wyraźnie rozpoznawalną grupę. Ich działalność kojarzyła się raczej z zabawnymi filmikami na YouTubie niż z biznesem a zarabianie w sieci oznaczało najczęściej barter lub symboliczne...