Rynek reklamy online w Europie Środkowo-Wschodniej wkracza w nową erę. Justtag Group, lider w obszarze data-driven marketingu i technologii reklamowej ogłasza przełomowe partnerstwo z firmą In-Pulse (powered by Żabka & Stagwell), które ma szansę zrewolucjonizować sposób prowadzenia kampanii digitalo...
Zakupy to dziś coś więcej niż wybór produktu – to pełne doświadczenie, w którym dźwięk odgrywa kluczową rolę. Dzięki sieciowym systemom audio, przestrzenie handlowe stają się bardziej angażujące, bezpieczne i funkcjonalne.
Specjaliści z Państwowego Instytutu Medycznego MSWiA dokonali przełomu w europejskiej medycynie. Po raz pierwszy w historii przeprowadzili zdalne operacje na pacjentach w Warszawie, przebywając w Belgii. To początek nowej ery w leczeniu i szkoleniu l...
Badacze odkryli, jak zwiększyć skuteczność nowego typu akumulatorów przepływowych wykorzystywanych do przechowywania energii odnawialnej. Dzięki wodnemu elektrolitowi urządzenia te są nie tylko ekologiczne, ale również bardzo bezpieczne i skalowalne....
Miłosz Kulesza, członek grupy DRE$$CODE i właściciel marki Blaire, wywołał burzę w sieci po opublikowaniu reklamy, w której podpalił samochód. Krytyczne komentarze znikają z jego profilu...
Z elewacji Dworca Centralnego od strony al. Jana Pawła II ściągnięto wielką reklamę. To efekt działań Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie, które doprowadziły PKP S.A. do rozwiązania umowy z firmą reklamową. Pracownicy kolei przystąpili...
Lidl w Niemczech ogłosił największą obniżkę cen w swojej historii, ale nie podał, które produkty faktycznie zostały przecenione. Hamburska organizacja konsumencka uważa, że to wprowadza klientów w błąd i składa pozew. Sprawą zajął się sąd w Heilbron...
Swatch, szwajcarski gigant zegarkowy, znalazł się w ogniu krytyki po tym, jak jego najnowsza kampania reklamowa wywołała oburzenie w sieci. Wizerunki promujące kolekcję Swatch Essentials, na których azjatycka modelka nienaturalnie podciąga kąciki ocz...
Sąd Okręgowy w Warszawie 6 sierpnia 2025 r. utrzymał w mocy wyroki wobec trzech celebrytów za nielegalną reklamę alkoholu w mediach społecznościowych. Nałożył na nich kary w wysokości 450 tys. zł, 400 tys. zł i 350 tys. zł.
Sąd Okręgowy w Warszawie 6 sierpnia 2025 r. utrzymał w mocy wyroki wobec trzech celebrytów za nielegalną reklamę alkoholu w mediach społecznościowych. Nałożył na nich kary w wysokości 450 tys. zł, 400 tys. zł i 350 tys. zł.
Sąd Okręgowy w Warszawie 6 sierpnia 2025 r. utrzymał w mocy wyroki wobec trzech celebrytów za nielegalną reklamę alkoholu w mediach społecznościowych. Nałożył na nich kary w wysokości 450 tys. zł, 400 tys. zł i 350 tys. zł.