Rynek reklamy online w Europie Środkowo-Wschodniej wkracza w nową erę. Justtag Group, lider w obszarze data-driven marketingu i technologii reklamowej ogłasza przełomowe partnerstwo z firmą In-Pulse (powered by Żabka & Stagwell), które ma szansę zrewolucjonizować sposób prowadzenia kampanii digitalo...
Ilość odsłon: 31
źródło: https://managerplus.pl/justtag-group-i-in-pulse-rewolucjonizuja-reklame-online-dzieki-danym-konsumenckim-z-zabki
dodano: 2025-10-18 13:12:04
Inne znaleziska:
Jak dźwięk zmienia przestrzeń handlową? Te systemy audio rewolucjonizują doświadczenia zakupowe
propertydesign.pl
Zakupy to dziś coś więcej niż wybór produktu – to pełne doświadczenie, w którym dźwięk odgrywa kluczową rolę. Dzięki sieciowym systemom audio, przestrzenie handlowe stają się bardziej angażujące, bezpieczne i funkcjonalne.
propertydesign.pl, 2025-08-20 15:47:03
2025-08-20 15:47:03
Byli w Belgii, operowali w Warszawie. Polscy lekarze rewolucjonizują medycynę
rmf24.pl
Specjaliści z Państwowego Instytutu Medycznego MSWiA dokonali przełomu w europejskiej medycynie. Po raz pierwszy w historii przeprowadzili zdalne operacje na pacjentach w Warszawie, przebywając w Belgii. To początek nowej ery w leczeniu i szkoleniu l...
rmf24.pl, 2025-09-04 19:27:02
2025-09-04 19:27:02
Nowoczesne akumulatory przepływowe rewolucjonizują magazynowanie energii
interia.pl
Badacze odkryli, jak zwiększyć skuteczność nowego typu akumulatorów przepływowych wykorzystywanych do przechowywania energii odnawialnej. Dzięki wodnemu elektrolitowi urządzenia te są nie tylko ekologiczne, ale również bardzo bezpieczne i skalowalne....
interia.pl, 2025-09-21 16:39:26
2025-09-21 16:39:26
Influencer PODPALIŁ AUTO, żeby nagrać reklamę. Internauci grzmią:
pudelek.pl
Miłosz Kulesza, członek grupy DRE$$CODE i właściciel marki Blaire, wywołał burzę w sieci po opublikowaniu reklamy, w której podpalił samochód. Krytyczne komentarze znikają z jego profilu...
pudelek.pl, 2025-07-23 19:52:02
2025-07-23 19:52:02
Z Dworca Centralnego zdjęto ogromną reklamę
whitemad.pl
Z elewacji Dworca Centralnego od strony al. Jana Pawła II ściągnięto wielką reklamę. To efekt działań Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie, które doprowadziły PKP S.A. do rozwiązania umowy z firmą reklamową. Pracownicy kolei przystąpili...
whitemad.pl, 2025-07-26 08:13:04
2025-07-26 08:13:04
Lidl pod lupą w Niemczech. Pozew za reklamę największej obniżki cen
portalspozywczy.pl
Lidl w Niemczech ogłosił największą obniżkę cen w swojej historii, ale nie podał, które produkty faktycznie zostały przecenione. Hamburska organizacja konsumencka uważa, że to wprowadza klientów w błąd  i składa pozew. Sprawą zajął się sąd w Heilbron...
portalspozywczy.pl, 2025-07-27 14:26:05
2025-07-27 14:26:05
Swatch przeprasza za rasistowską reklamę. Marka wycofała kampanię 
fashionbiznes.pl
Swatch, szwajcarski gigant zegarkowy, znalazł się w ogniu krytyki po tym, jak jego najnowsza kampania reklamowa wywołała oburzenie w sieci. Wizerunki promujące kolekcję Swatch Essentials, na których azjatycka modelka nienaturalnie podciąga kąciki ocz...
fashionbiznes.pl, 2025-08-18 16:32:03
2025-08-18 16:32:03
Sąd prawomocnie ukarał celebrytów za reklamę alkoholu w social mediach
dlahandlu.pl
Sąd Okręgowy w Warszawie 6 sierpnia 2025 r. utrzymał w mocy wyroki wobec trzech celebrytów za nielegalną reklamę alkoholu w mediach społecznościowych. Nałożył na nich kary w wysokości 450 tys. zł, 400 tys. zł i 350 tys. zł.
dlahandlu.pl, 2025-08-20 13:07:06
2025-08-20 13:07:06
Celebryci prawomocnie ukarani za reklamę alkoholu. Kary po kilkaset tysięcy
dlahandlu.pl
Sąd Okręgowy w Warszawie 6 sierpnia 2025 r. utrzymał w mocy wyroki wobec trzech celebrytów za nielegalną reklamę alkoholu w mediach społecznościowych. Nałożył na nich kary w wysokości 450 tys. zł, 400 tys. zł i 350 tys. zł.
dlahandlu.pl, 2025-08-20 14:55:03
2025-08-20 14:55:03
Celebryci prawomocnie ukarani za reklamę alkoholu. Kary po kilkaset tysięcy zł
dlahandlu.pl
Sąd Okręgowy w Warszawie 6 sierpnia 2025 r. utrzymał w mocy wyroki wobec trzech celebrytów za nielegalną reklamę alkoholu w mediach społecznościowych. Nałożył na nich kary w wysokości 450 tys. zł, 400 tys. zł i 350 tys. zł.
dlahandlu.pl, 2025-08-20 18:21:04
2025-08-20 18:21:04