Ponad 63% Polaków w wieku 18-25 lat wskazuje dyskonty jako format, w którym najczęściej robi bieżące zakupy. Postawa ta dotyczy przede wszystkim osób z miesięcznym dochodem netto w przedziale 1000-2999 zł, z wykształceniem średnim oraz z miast liczących przeszło 500 tys. mieszkańców. Na kolejnych mi...
Supermarkety w Niemczech bez kawy na półkach – W wielu niemieckich supermarketach trudno dziś znaleźć… kawę. Klienci zaskoczeni są pustymi półkami, na których jeszcze niedawno piętrzyły się opakowania ich ulubionej arabiki czy espresso. W...
Dla wielu osób praca aż do sześćdziesiątki to norma. Dla pokolenia Z to już przeszłość. Coraz więcej młodych chce wolności finansowej, zanim jeszcze skończy 40 lat. Jak chcą to osiągnąć i dlaczego nie wierzą w system?
Rynek kryptowalut zyskuje na popularności wśród młodych Polaków. To zjawisko, zdaniem ekspertów, jest wyrazem buntu pokoleniowego i apetytu na ryzyko, które odróżnia ich od starszych inwestorów. Według raportu UCE RESEARCH i Ari10 pt. "Młodzi Polacy...
Podczas sesji Rady Miejskiej Ziębic, która odbyła się 15 lipca, zapadła decyzja o utworzeniu Spółdzielni Energetycznej ZIĘBICE. W inicjatywę, zainicjowaną przez burmistrza Mariusza Szpilarewicza, na początku zaangażują się Gmina Ziębice oraz dwie spó...
Republika Czeska konsekwentnie rozwija swoją sieć transportu kolejowego. Najnowszy projekt, znany jako VRT Silesia, stanie się ważnym elementem przyszłej infrastruktury transgranicznej. Kolej dużych prędkości połączy Czechy z granicą polską, wpisując...
W branży lotniczej nadchodzi prawdziwa rewolucja w sposobie ustalania cen biletów. Amerykańskie linie lotnicze Delta Air Lines postanowiły jeszcze bardziej zawierzyć sztucznej inteligencji w kwestii ustalania cen biletów, stawiając na personalizację....
Moda na miejskie tężnie w Polsce, mające w teorii poprawiać jakość powietrza i służyć zdrowiu, w praktyce może przynosić odwrotne skutki - alarmują naukowcy. Badania solanki w krakowskich instalacjach wykazały obecność groźnych bakterii chorobotwórcz...
Polska już od lat zalicza się do pięciu największych producentów żywności w Unii Europejskiej. Co jednak najważniejsze, rośnie też liczba produktów z metką "made in Poland", które są nie tylko smaczne, ale i ekologiczne.