Mycofeast, brytyjska firma biotechnologiczna o globalnym zasięgu, nadała nowy kierunek dawnemu Browarowi Leżajsk. Kupiony w 2024 roku od Grupy Żywiec zakład, zamknięty rok wcześniej, przekształcono w ośrodek produkcji innowacyjnych komponentów spożywczych i paszowych, tworzonych w procesie fermentac...
Brytyjska firma Mycofeast, który kupiła browar w Leżajsku, ogłosiła pewien czas temu, że zakład nie będzie już dłużej warzyć piwa. Spółka postawiła na składniki do żywności i napojów. Produkcja już ruszyła.
W październiku do Zakopanego dojedzie pierwszy pociąg Pendolino z pasażerami. Promocyjne bilety zostały sprzedane bardzo szybko, dlatego PKP Intercity zdecydowały o wydłużeniu składu. Sprzedaż nowej puli biletów rozpoczęła się 24 września i już nie m...
Tymoteusz Puchacz ciągle szuka klubu. W czerwcu były reprezentant Polski zapowiedział w mocnych słowach, że jakby spotkał Wojciecha Kowalczyka, którego krytyka mu się nie podoba, to by go uderzył – tak to nazwijmy. “Kowal” dość szyb...
To jeden z najbardziej wymagających projektów rewitalizacyjnych w Poznaniu ostatnich lat. Browar Mycielskich w Kobylepolu zyska nowe funkcje. "Uzyskanie pozwolenia na budowę to moment, który zamyka długi i wymagający proces, a jednocześnie otwiera no...
Browar Hütt, działający nieprzerwanie od 1752 r. w niemieckim Baunatal, po ponad 270 latach może zostać zamknięty. Właściciel Frank Bettenhäuser ogłosił, że jeśli do końca października nie znajdzie się inwestor, produkcja i sprzedaż zostaną wstrzyman...
Jak podał portal Times of Israel, ministerstwo obrony Izraela zapowiedziało, że nie będzie on obecny na targach sprzętu obronnego i bezpieczeństwa DSEI 2025 w Londynie. Jeszcze wcześniej brytyjski rząd poinformował, że przedstawiciele izraelskiego rz...
Brytyjskie stowarzyszenie motoryzacyjne RAC Foundation obliczyło, że posiadacze elektryków w wieku do trzech lat jeżdżą rocznie więcej niż właściciele samochodów zasilanych... Artykuł Brytyjczycy jeżdżą elektrykami więcej / chętniej niż s...
Brytyjski rząd odmawia przekazania Ukrainie pojazdów Warrior ze względu na niską wartość bojową i problemy logistyczne. Tymczasem Ukraińcy argumentują, że są w stanie przywrócić ten "złom" do użytku.