Wielu kierowców zastanawia się, jaki silnik wybrać: z rozrządem na łańcuchu, czy na pasku? Który z nich jest lepszy? Zapytaliśmy o to naszych czytelników. Wybór większości okazał się być prosty.
Praktycznie tylko kupując samochód nowy mamy pewność co do jego przeszłości – choć i w tej kwestii jak pokazuje historia, niektórzy sprzedawcy potrafią oszukiwać klientów. Natomiast kupując pojazd na rynku wtórnym podejmujemy spore ryzyko i to niezal...
Generacja B bywa uznawana za najpraktyczniejszą ze wszystkich Zafir. Z jakim silnikiem warto kupić używanego Opla Zafirę B? The post Używany Opel Zafira B (2005-2014) – który silnik wybrać? first appeared on Wybór Kierowców.
Kwartał lekko w górę, kwartał lekko w dół. Gospodarka niemiecka, główny silnik ekonomii Unii Europejskiej wróciła w drugim kwartale do recesyjnych spadków, ale cała Unia ma się nieco lepiej. Cztery kraje były jeszcze na minusie w porównaniu z pierwsz...
Mechanicy oraz firmy olejowe są zgodne co do głównych przyczyn awarii we współczesnych silnikach. Większość zdefektów wynika z niewłaściwego serwisowania, mimo że przeprowadzanego zgodnie z zaleceniami producentów. Chodzi głównie o tryb long life, kt...
Klienci w Argentynie mogą już zamawiać nowego Peugeot 208, czyli odświeżoną wersję ze światłami w kształcie trzech pazurków, którą znamy z europejskiej oferty. Pod maską może znaleźć się silnik wolnossący 1.6 VTi lub turbodoładowana jednostka o pojem...
Do tej pory nowa Alfa Romeo 33 Stradale pojawiała się publicznie jedynie statycznie, ale włoska marka w końcu zaprezentowała swój supersamochód na drodze i ujawniła dźwięk silnika na filmie. Samochód korzysta z podwójnie doładowanej jednostki V6 o mo...
Peugeot 408 GT Plug-in Hybrid, najdroższy obecnie wariant spośród dostępnych 408. Co dostaniemy w standardzie? Ile kosztuje? Najwięcej za Peugeota 408 zapłacimy kupując go w wersji GT z napędem hybrydowym o mocy 225 KM z maksymalnym momentem obrotowy...
Siła nabywcza wynagrodzeń rośnie najszybciej we współczesnej historii Polski. Mimo to, od wiosny pogarszają się nastroje konsumentów, a ich wydatki rosną wolniej od oczekiwań. Boomu konsumpcyjnego, który miał chronić polską gospodarkę przed skutkami...
Opel nie produkuje już Insignii, ale swego czasu był to bardzo popularny samochód. Bierzemy pod lupę drugą generację. Na co uważać, a która wersja to pewniak?
Ford Explorer i Capri, czyli nowe elektryki z błękitnym owalem, zyskają słabsze i tańsze warianty. Dostaniemy w nich 170 KM i mniejszą baterię. Ile kosztują? The post Ford Explorer i Capri będą dużo tańsze. Wjeżdża do nich bateria 52 kWh i 170-konny...