Influencer marketing dojrzewa. Z etapu intuicyjnych współprac i excelowych tabelek wchodzi w erę, w której dane, automatyzacja i sztuczna inteligencja stają się jego naturalnym językiem. Agencja kreatywna 2KOMA7, znana z realizacji kampanii dla największych marek modowych i lifestyle’owych, odpowiad...
Napoje i lody Wojanek, przygotowane przez Żabkę we współpracy z youtuberem Wojanem, stały się viralowym hitem wśród młodych konsumentów. Czy taki zapalnik popytu sam w sobie wystarczy, aby produkt zdobył stałą, a nie chwilową pozycję rynkową? Ekspert...
Aravind Srinivas, CEO Perplexity, o tym dlaczego przeglądarki internetowe staną się nowym polem bitwy w wyścigu sztucznej inteligencji Gdy kilka tygodni temu Perplexity wypuściła swoją eksperymentalną przeglądarkę Comet, świat technologii ponownie za...
Jeszcze kilka lat temu wystarczyło, że ktoś polecił Ci fryzjera, elektryka czy restaurację – i już wiedziałeś, gdzie się udać. Marketing szeptany oparty na zaufaniu sąsiadów, znajomych i rodziny przez dekady był najskuteczniejszym źródłem klientów...
Film „F1" z Bradem Pittem w roli głównej trafił właśnie na ekrany kin w Polsce i na całym świecie, a widzowie stają się świadkami czegoś więcej niż tylko widowiska kinowego. To prawdziwa rewolucja w marketingu, która zmienia marki z pasywnych sponsor...
Chińscy naukowcy stworzyli system sztucznej inteligencji, który znacząco zwiększa precyzję prognoz pogody, nawet przy ograniczonych danych. Wykorzystali do tego technologie z medycyny.
Od 14 lat konkurs 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest pretekstem do rozmów z ludźmi, którzy zmieniają polski rynek. W najnowszym odcinku programu gościnią była Marta Życińska — prezeska Mastercard Polska. O swoim przejściu od marketingu do zar...
Od prawie dwóch lat prowadzę program „Business in Brief”. Punktem wyjścia są dla mnie doświadczenia z rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie – bo to właśnie kreatywność i odwaga często pozwalają ludziom ruszyć w stronę własnego biznesu....