Klienci Alior Banku nie mają dostępu do usług. Zgłoszenia o problemach otrzymujemy na Gorącą Linię RMF FM. Bank potwierdził, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
Systemy Alior Banku nie odpowiadały w aplikacjach i bankowości internetowej. Od południa klienci, którzy stracili zdalne dostępy do swoich kont zgłaszali kolejne problemy. Szczyt awarii już najwyraźniej minął, jednak problemy nadal mogą występować.
Pechowy piątek trzynastego dopadł jeden z największych banków w Polsce. ING Bank Śląski poinformował, że zmaga się z dużą awarią. Około godz. 16 zaczęły napływać wiadomości od klientów o problemach z dokonywaniem płatności, a także z działaniem banko...
Zysk netto Alior Banku w II kwartale okazał się sporo wyższy od prognoz, do czego w głównej mierze przyczyniły się niższe odpisy kredytowe, które były możliwe dzięki zdarzeniom jednorazowym. Ale także pod względem wyniku odsetkowego i kosztów działan...
Alior Bank i NASK SA podpisały list intencyjny o współpracy w zakresie nowoczesnych technologii informatycznych, wzmacniania cyberbezpieczeństwa banku oraz opracowania najlepszych praktyk zapewnienia ciągłości działania. List jest kolejnym potwierdze...
Bank PKO BP odniósł się w komunikacie do czwartkowej awarii. "Błąd został szybko zidentyfikowany, a salda klientów zostały skorygowane" - napisano, wystosowując też przeprosiny. Wiele osób zgłaszało, że po zalogowaniu na kontach firmowych widzą ogrom...
Zespół CSIRT KNF wydał ostrzeżenie dla klientów BNP Paribas. Jak czytamy, cyberprzestępcy przesyłają fałszywe wiadomości SMS, w których podszywają się pod bank i informują o rzekomych problemach z aplikacją.
"Piątek 13. niestety dopadł i nas. Aktualnie nasza bankowość internetowa i mobilna działają w ograniczonym zakresie (można wykonać przelew i sprawdzić saldo). Mogą występować problemy z płatnościami kartami" - poinformował w piątek ok. godziny 17 ING...