W Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu otworzył się salon Komputronik. Sklep oferuje wybór sprzętu komputerowego, elektroniki użytkowej oraz akcesoriów, a także fachowe doradztwo i usługi serwisowe.
W warszawskiej Promenadzie ruszył nowy sklep stacjonarny eobuwie.pl. Klienci mogą poznać odświeżoną ofertęcmarki, w tym nową strefę premium z produktami od topowych marek.
Małgorzata Rozenek-Majdan przedłużyła włosy. Paparazzi sfotografowali ją, gdy wychodziła z salonu fryzjerskiego. Celebrytka z dumą wywijała na ulicy odświeżoną fryzurą, mając na sobie drogą torebkę i buty.
Sieć multibrandowych sklepów obuwniczych Worldbox otworzyła swój salon w Wysockiego Park Handlowy w Białymstoku. To pierwszy punkt tej marki w regionie.
540 mln dol. przychodów netto w 2024 r., ponad 2 mld dol. szacowanej wartości, 8,3 mln obserwujących na Instagramie i 4,6 mln fanów na TikToku. Do tego liczne nagrody branżowe. Liczby mówią same za siebie: Selena Gomez osiągnęła niekwestionowany sukc...
Podczas gdy globalny rynek beauty przechodzi burzliwe zmiany, hiszpańska grupa Puig udowadnia, że da się utrzymać stabilność, a nawet osiągać sukces. Ich przemyślana strategia i wzrost sprzedaży to lekcja, którą luksusowe marki powinny szybko odrobić...
W ostatnich latach kolagen stał się jednym z najpopularniejszych suplementów wśród kobiet. Pomaga on nawilżyć i uelastycznić skórę, zredukować drobne zmarszczki, wzmocnić paznokcie i włosy. Z tego powodu nie mogło go zabraknąć w Kerabione Shots od fi...
Gdy w 2021 r. Ariana Grande ogłosiła premierę swojej marki kosmetycznej, nikt nie spodziewał się, że kosmiczne cienie do powiek i holograficzne eyelinery staną się jednym z największych fenomenów branży urodowej ostatnich lat. R.E.M. Beauty to projek...
Jeszcze niedawno kojarzyła się głównie z kremową pianką w latte i minimalistycznym kubkiem na Instagramie. Dziś matcha podbija kosmetyczki – i to nie tylko w Azji. Zielony proszek, od wieków ceniony w Japonii, staje się nowym bohaterem pielęgnacji wł...