Grupa Wittchen osiągnęła w czwartym kwartale 2024 roku sprzedaż na poziomie 133,0 mln zł, co oznacza wzrost o 0,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2023 roku. Według wstępnych szacunków w całym 2024 roku przychody wyniosły 454,1 mln zł, co stanowi spadek o 2,8 proc. rok do roku.
W I połowie br. liczba wniosków złożonych do CEIDG ws. założenia jednoosobowej działalności gospodarczej spadła o ponad 3% w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Zdaniem ekspertów, wpływ na to mogły mieć obawy o wzrastające koszty prowadzenia bizn...
Orzeczenie o niepełnosprawności potwierdza jeden z trzech stopni niepełnosprawności. W zależności od tego, czy jest to stopień lekki, umiarkowany czy znaczny osoba z niepełnosprawnościami może liczyć na konkretne ulgi i świadczenia, w tym konkretne u...
Inflacja bazowa po wyłączeniu cen żywności i energii wyniosła 3,3 procent w maju 2025 r. w ujęciu rocznym wobec 3,4 procent rok do roku w kwietniu tego roku, podał Narodowy Bank Polski (NBP).
Wittchen, polska marka segmentu premium, po raz kolejny proponuje specjalną promocję swoich produktów w Lidlu. Sieć sklepów poinformowała o terminie i cenach. Przecenione produkty Wittchen będą dostępne dosłownie chwilę; trzeba się spieszyć.
Wittchen miał 133 mln zł skonsolidowanych przychodów w IV kw. 2024 r., co oznacza wzrost o 1% r/r, podała spółka. Przychody segmentu detalicznego wyniosły 114,3 mln zł (-1% r/r), zaś segmentu B2B: 18,7 mln zł (+9% r/r). Przychody w 2024 r. wyniosły 4...
Przychody Grupy Wittchen w pierwszym kwartale 2025 r. sięgnęły 93,8 mln zł. To o 1 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Grupa zanotowała wzrost sprzedaży w kraju, przy niższej sprzedaży na rynkach zagranicznych. Wynik EBITDA w omaw...
Wittchen przygotowuje się do rozpoczęcia budowy magazynu w Palmirach na początku 2026 r. - Jesteśmy na dobrej drodze. Aktualnie szukamy finansowania - mówi Dariusz Kormański, menadżer ds finansów, relacji inwestorskich i rozwoju spółki.
Wittchen miał 113,4 mln zł skonsolidowanych przychodów w II kw. 2025 r., co oznacza wzrost o 0,5% r/r, podała spółka. Przychody w segmencie B2B wyniosły 16,3 mln zł, tj. o 6,2% mniej r/r. W całym pierwszym półroczu łączna sprzedaż wyniosła 207,1 mln...