Na luksusowym rynku beauty znowu zawrzało. Gdy branża wciąż analizuje zaskakującą decyzję Kering o sprzedaży działu beauty L’Oréalowi, kolejne doniesienia elektryzują inwestorów. Jak informuje Reuters, koncern LVMH rozważa sprzedaż 50% udziałów w Fenty Beauty – marce, którą Rihanna stworzyła w 2017...
Podczas gdy globalny rynek beauty przechodzi burzliwe zmiany, hiszpańska grupa Puig udowadnia, że da się utrzymać stabilność, a nawet osiągać sukces. Ich przemyślana strategia i wzrost sprzedaży to lekcja, którą luksusowe marki powinny szybko odrobić...
Połowa sadów jabłoniowych w Polsce rośnie w dużym zagłębiu grójeckim i to plonowanie w tym rejonie ma największy wpływ na ceny w każdym sezonie. Gdzie i jak duże są pozostałe zagłębia? Artykuł Połowa sadów w Polsce to „Grójec”. Gdzie rośnie druga po...
Za kadencji wójta Tomasza Sybisa doszło do diametralnej poprawy stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Pielgrzymka. Właśnie zakończył się trwający od kilku miesięcy remont ponad 2 kilometrów drogi gminnej w miejscowości Czaple. Idąc za ciosem...
Afera KPO nadal rozgrzewa Internet. W sieci roi się także od ofert sprzedaży i kupna spółek przygotowanych "pod dofinansowanie". Kontrowersje wzbudziła także posłanka z ramienia Koalicji Obywatelskiej.
Imperium Giorgio Armaniego to nie tylko moda. Kolekcje ubrań sygnowane nazwiskiem legendarnego Giorgio Armaniego odpowiadają za około połowę przychodów jego firmy.
540 mln dol. przychodów netto w 2024 r., ponad 2 mld dol. szacowanej wartości, 8,3 mln obserwujących na Instagramie i 4,6 mln fanów na TikToku. Do tego liczne nagrody branżowe. Liczby mówią same za siebie: Selena Gomez osiągnęła niekwestionowany sukc...
W ostatnich latach kolagen stał się jednym z najpopularniejszych suplementów wśród kobiet. Pomaga on nawilżyć i uelastycznić skórę, zredukować drobne zmarszczki, wzmocnić paznokcie i włosy. Z tego powodu nie mogło go zabraknąć w Kerabione Shots od fi...
Gdy w 2021 r. Ariana Grande ogłosiła premierę swojej marki kosmetycznej, nikt nie spodziewał się, że kosmiczne cienie do powiek i holograficzne eyelinery staną się jednym z największych fenomenów branży urodowej ostatnich lat. R.E.M. Beauty to projek...
Jeszcze niedawno kojarzyła się głównie z kremową pianką w latte i minimalistycznym kubkiem na Instagramie. Dziś matcha podbija kosmetyczki – i to nie tylko w Azji. Zielony proszek, od wieków ceniony w Japonii, staje się nowym bohaterem pielęgnacji wł...
Pieluszki bez toksyn i seria pozwów, które niemal pogrzebały to, co miało być imperium przejrzystości — to historia Honest Beauty w skrócie. Marka Jessiki Alby powstała z autentycznego problemu młodej matki, która szukała bezpiecznych produktów dla s...