Na luksusowym rynku beauty znowu zawrzało. Gdy branża wciąż analizuje zaskakującą decyzję Kering o sprzedaży działu beauty L’Oréalowi, kolejne doniesienia elektryzują inwestorów. Jak informuje Reuters, koncern LVMH rozważa sprzedaż 50% udziałów w Fenty Beauty – marce, którą Rihanna stworzyła w 2017...
Podczas gdy globalny rynek beauty przechodzi burzliwe zmiany, hiszpańska grupa Puig udowadnia, że da się utrzymać stabilność, a nawet osiągać sukces. Ich przemyślana strategia i wzrost sprzedaży to lekcja, którą luksusowe marki powinny szybko odrobić...
Połowa sadów jabłoniowych w Polsce rośnie w dużym zagłębiu grójeckim i to plonowanie w tym rejonie ma największy wpływ na ceny w każdym sezonie. Gdzie i jak duże są pozostałe zagłębia? Artykuł Połowa sadów w Polsce to „Grójec”. Gdzie rośnie druga po...
Afera KPO nadal rozgrzewa Internet. W sieci roi się także od ofert sprzedaży i kupna spółek przygotowanych "pod dofinansowanie". Kontrowersje wzbudziła także posłanka z ramienia Koalicji Obywatelskiej.
Imperium Giorgio Armaniego to nie tylko moda. Kolekcje ubrań sygnowane nazwiskiem legendarnego Giorgio Armaniego odpowiadają za około połowę przychodów jego firmy.
540 mln dol. przychodów netto w 2024 r., ponad 2 mld dol. szacowanej wartości, 8,3 mln obserwujących na Instagramie i 4,6 mln fanów na TikToku. Do tego liczne nagrody branżowe. Liczby mówią same za siebie: Selena Gomez osiągnęła niekwestionowany sukc...
W ostatnich latach kolagen stał się jednym z najpopularniejszych suplementów wśród kobiet. Pomaga on nawilżyć i uelastycznić skórę, zredukować drobne zmarszczki, wzmocnić paznokcie i włosy. Z tego powodu nie mogło go zabraknąć w Kerabione Shots od fi...
Gdy w 2021 r. Ariana Grande ogłosiła premierę swojej marki kosmetycznej, nikt nie spodziewał się, że kosmiczne cienie do powiek i holograficzne eyelinery staną się jednym z największych fenomenów branży urodowej ostatnich lat. R.E.M. Beauty to projek...
Jeszcze niedawno kojarzyła się głównie z kremową pianką w latte i minimalistycznym kubkiem na Instagramie. Dziś matcha podbija kosmetyczki – i to nie tylko w Azji. Zielony proszek, od wieków ceniony w Japonii, staje się nowym bohaterem pielęgnacji wł...
Pieluszki bez toksyn i seria pozwów, które niemal pogrzebały to, co miało być imperium przejrzystości — to historia Honest Beauty w skrócie. Marka Jessiki Alby powstała z autentycznego problemu młodej matki, która szukała bezpiecznych produktów dla s...