Paliwa oferowane jako luksusowe lub sportowe mogą w rzeczywistości przynosić więcej szkody niż korzyści – tak twierdzą fachowcy z warsztatów. Problem dotyczy zwłaszcza starszych jednostek napędowych z dużym przebiegiem, dla których takie paliwa mogą nie tylko nie przedłużyć żywotności, ale wręcz ją skrócić.
Reklamowane jako szlachetne czy sportowe paliwa mogą bardziej zaszkodzić niż pomóc, szczególnie starszym silnikom o wysokim przebiegu - ostrzegają mechanicy. Zamiast przedłużyć ich żywotność, mogą je uszkodzić.
Sztuczna fotosynteza chodzi nam po głowach już od lat 70. XX wieku i to nie bez powodu. Niezależne agencje energetyczne prognozują, że pod koniec XXI wieku dostępność paliw kopalnych na Ziemi może drastycznie spaść. Przesiadka na alternatywne sposoby...
Kruk z Brandonem Lee to już klasyka. Jeśli chcesz zobaczyć, jak na jego tle wypada nowa wersja Billa Skarsgĺrda, to niniejsze rozdawnictwo jest dla Ciebie. Możesz tu zdobyć kody na darmowe bilety, jeśli masz wykupiony abonament Premium VIP.Informacja...
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podał w piątek, że w 2023 r. Inspekcja Handlowa zbadała jakość benzyny bezołowiowej, oleju napędowego, gazu skroplonego LPG oraz lekkiego oleju opałowego. Do badań pobrano 1584 próbki paliw ciekłych (832 próbki...
Zdaniem dra inż Bartosza Moszowskiego z Polskiej Organizacji Biometanu w naszym kraju jest marnowany potencjał produkcji biogazu. Polska mogłaby się stać potęgą produkującą gigantyczne ilości tego paliwa, ale jak na razie nie działa jeszcze żadna wie...
Europejska Partia Ludowa bierze się za blokadę silników spalinowych. Choć pierwotnie analiza kontrowersyjnego zakazu miała mieć miejsce w 2026 roku, prace zaczynają się już teraz.
Już 895 litrów benzyny zatankować może statystyczny Polak za przeciętne polskie wynagrodzenie. Chociaż wynik stawia nas na 23. miejscu w Europie, jest aż o 90 litrów lepszy niż przed rokiem. W których krajach Starego Kontynentu przeciętne zarobki i c...