Choć latami produkty oferowane przez sieci handlowe pod ich markami własnymi uważane były za tańsze, ale gorsze odpowiedniki markowych, to przekonuje się do nich coraz więcej konsumentów - pisze w czwartkowym wydaniu „Rzeczpospolita”.
Śnisz o przytulnym wnętrzu z kominkiem, ale obawiasz się dużych wydatków? Kominek typu koza to nie tylko elegancki element, ale także efektywne źródło ciepła. Jego instalacja może być łatwiejsza (i tańsza), niż sądzisz – o ile wiesz, na co zwrócić uw...
Samsung Galaxy Z Flip7 wkracza na rynek smartfonów w momencie, gdy składane urządzenia zaczynają zdobywać coraz więcej zwolenników, a oczekiwania wobec nowoczesnych technologii nieustannie rosną. Każda kolejna generacja serii Galaxy Z budzi ogromne z...
Urząd Miejski w Jaworznie poinformował o wynikach konkursu na wolne stanowisko kierownicze miejskiego rzecznika konsumentów. Jak przekazał magistrat, procedura naboru obejmowała dwa etapy. Pierwszy z nich dotyczył analizy złożonych ofert, a drugi był...
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) postawił zarzuty firmom Orange i T-Mobile dotyczące prezentowania cen usług w sposób mogący wprowadzać konsumentów w błąd. Operatorom grożą kary w wysokości do 10 proc. rocznego obrotu. Podstawą...
Ceny kawy na świecie od miesięcy rekordowo idą w górę, co już przekłada się na sytuację w polskich sklepach. Dla przykładu w maju br. kawa mielona zdrożała średnio rdr. o 25,1%, zaś rozpuszczalna – o 20,3%. Tak wynika z niedawno opublikowanej analizy...
Wywiad z Krystyna Banasik, miejskim rzecznikiem konsumentów w Jaworznie - Do dziś są w Jaworznie osoby, które spłacają kredyty zaciągnięte na popularnych przed laty pokazach garnków czy pościeli. Sama poszłam kiedyś na taką prezentację, aby zobaczy...
Konsumenci w strefie euro coraz mniej obawiają się inflacji. Najnowsze dane sugerują, że okres gwałtownego wzrostu cen może dobiegać końca, a inflacyjne oczekiwania na przyszłość zaczynają się stabilizować.
Po długim okresie spadku zainteresowania jabłkami, wiosna 2025 roku przyniosła długo wyczekiwaną zmianę. W maju do grona konsumentów jabłek dołączyło 1,3 mln osób, a w czerwcu kolejne 1,1 mln - wynika z badań Kantar Polska. Więcej o majowych - pierws...
Wrzesień przyniesie kolejny spadek nastrojów wśród niemieckich konsumentów – wynika z badania instytutu GfK i Norymberskiego Instytutu Decyzji Rynkowych (NIM). Wpływ na to ma zaniepokojenie związane z ryzykiem utraty miejsc pracy oraz niepewność zwią...