„To, co nazywamy sztuczną inteligencją, to narzędzie jak każde inne, ale wiemy o nim za mało i zbyt mało je rozumiemy, a to może się źle skończyć” – opowiadał podczas konferencji SET Forum prof. Piotr Durka z Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Na konferencji SET Forum, organizowanej przez A...
Według najnowszych danych litewskiej organizacji Women Go Tech, aż 87% Polek korzysta z narzędzi sztucznej inteligencji (AI). To najwyższy wskaźnik w Europie Środkowo-Wschodniej i o niemal 20 punktów procentowych wyższy niż średnia dla tego regionu.
Sztuczna inteligencja to technologia naśladująca ludzkie myślenie, która zyskuje na znaczeniu. Poznaj, jak działa, jakie ma zdolności, a także jakie ryzyka i wyzwania związane są z jej rozwojem.
Stellantis intensywnie pracuje nad wdrożeniem AI w procesie projektowania i walidacji pojazdów, co stanowi kluczowy element strategii cyfrowej koncernu. Ale do czego tak naprawdę wykorzystywana jest ta technologia? Jednym z kluczowych wyzwań jest stw...
Podejrzewam, że ZUS i nowe technologie nie są terminami, które instynktownie utożsamia ze sobą większość Polaków. Zakład Ubezpieczeń Społecznych w powszechnej świadomości nadal kojarzy się raczej z instytucją skostniałą, reliktem z poprzedniej epoki....
Podczas czerwcowej konferencji WWDC Apple zapowiedział „Apple Inteligence”, czy swoje funkcje oparte na SI, mające być konkurencją dla rozwiązań innych firm, przede wszystkim Samsunga. Chociaż te innowacje pojawią się dopiero jesienią, już teraz wiem...
AI powinna być postrzegana jako realne narzędzie ułatwiające pracę sędziów – uważa 89 proc. prawników. Większość twierdzi jednak, że należy ją wykorzystywać w ograniczonym zakresie - pisze w piątek "Rzeczpospolita".
Rozwój sztucznej inteligencji (AI) budzi wiele pytań dotyczących przyszłości, a niektórzy specjaliści przewidują, że może to prowadzić do szerokiej fali zwolnień. Jednak Bill Gates patrzy na ten temat z większym optymizmem.
Sztuczna inteligencja będzie w przyszłym roku wspierać już blisko 1/3 codziennych zadań, niezależnie od działu i stanowiska. Pracownicy pozytywnie oceniają zmiany i coraz częściej postrzegają AI w kategoriach członka zespołu, a nie technologicznego n...