SALESmanago, europejska Platforma Customer Engagement, mająca ponad 2000 klientów, ogłosiła przejęcie polskiej firmy Thulium - oferującej wielokanałowe, oparte na AI rozwiązania do obsługi klienta eCommerce.
Jaka pszenica ozima plonuje stabilnie, niezależnie od warunków? W dobie zmiennej pogody i presji chorób kwestia ta zyskuje na znacznie. Jedną z najnowszych propozycji na rynku, na którą w tym kontekście niewątpliwie warto zwrócić uwagę, jest pszenica...
Start-up HearMe założony przez Katarzynę Gryzło, w który kilka lat temu zainwestował i zaangażował się operacyjnie anioł biznesu Adam Radzki, łączy się z czeską spółką Hedepy. Razem zamierzają stworzyć największą w Europie Środkowej i Wschodniej plat...
Rekrutacja jeszcze nigdy nie była tak kosztowna. Czas poszukiwania specjalisty wydłużył się średnio o 30 proc., a koszty rekrutacji wzrosły w niektórych branżach nawet o 40 proc. - mówi Marcin Biernat, dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicac...
Drugi kwartał 2025 r. był rekordowy na rynku nieruchomości komercyjnych. Zgodnie z najnowszymi danymi CBRE, wartość inwestycji przekroczyła 1 mld euro, co oznacza niemal 50-procentowy wzrost w porównaniu do pierwszego kwartału, kiedy to zainwestowano...
Młody fenomen na polskiej scenie! Bartek BGK, to ogromny talent i wielki potencjał! Jego teledyski mają miliony wyświetleń The post Bartek BGK: Artysta wszechstronny na polskim rynku muzycznym first appeared on Disco-Polo.eu.
Marki OMODA & JAECOO w imponującym tempie budują swoją pozycję zarówno na świecie, jak i na polskim rynku. W ciągu zaledwie roku od debiutu zdobyły uznanie klientów nowoczesnym designem, wysoką jakością wykonania oraz bogatym wyposażeniem swoich SUV-...
Zarządzana przez bałtycki fundusz private equity INVL Baltic Sea Growth Fund firma Galinta podpisała umowę nabycia 100% akcji spółki Cenos, jednego z największych w Polsce producentów i dystrybutorów soli, ryżu i kasz. Galinta sfinalizowała również p...
Pierwszy miesiąc wakacji był rekordowy dla jednośladów. Jeszcze nigdy w historii naszego rynku nie sprzedały się w takiej liczbie. A to oznacza jedno. Pokonały w ten sposób inny kluczowy segment.