Nie da się ukryć, że europejski rynek podbijany jest przez marki z Chin. Także w Polsce co rusz debiutują samochody, o których większość nigdy nie słyszała. Do tej grupy można zaliczyć pojazdy od Exlantis, czyli jednej z marek koncernu Chery.
Hongqi to nowa luksusowa marka na polskim rynku. Nazwa oznacza czerwoną flagę i jest jedną z niewielu marek z Chin posiadającą długą tradycję. Produkcja pierwszych modeli Hongqi rozpoczęła się już w 1958 r.
Leapmotor jeszcze we wrześniu może zacząć rynkową ofensywę. Niewielki elektryk z Chin będzie miał aż dwa asy w rękawie. Pierwszy dotyczy ceny. Drugi sieci sprzedaży firmy Stellantis.
Firma Chery, to największy chiński eksporter samochodów osobowych. W Europie – w tym w Polsce – można kupić jego produkty pod markami Omoda i Jaecoo. Chińczycy mają ambitne plany dotyczące podboju naszego rynku i w tym roku widz...
Dobra wiadomość dla sympatyków spędzania nocy na łonie natury. Zarezerwowany dotychczas wyłącznie dla modelu Jogger pakiet Sleep, który umożliwia przekształcenie auta w miejsce do spania, jest teraz dostępny dla kultowego SUV-a. Ile kosztuje Dacia Du...
Choć szósta generacja popularnego SUV-a Toyoty dotrze do Polski dopiero na początku przyszłego roku, to już teraz wiemy, jak wygląda - i, w szerszym kontekście, jak wygląda przyszłość marki, będącej od kilku lat zdecydowanym liderem naszego rynku.
Dzieje się na rodzimym rynku motoryzacyjnym! Mimo, że marki wolumenowe drożeją, to i tak sprzedano o 20 proc. więcej samochodów niż rok temu. Jeden producent z Chin rozpycha się w sposób szczególny.
Dacia ma kolejne powody do zadowolenia. Rumuńska marka wspięła się na 3 miejsce włoskiego rynku sprzedając w lipcu 9.870 egzemplarzy samochodów i uzyskując 7% udział w rynku. Sukces jest w szczególności zasługą popularności Sandero wśród nabywców pry...
Tej decyzji nie podjęto pochopnie. Przedstawiciele australijskiego oddziału Citroena przekonują, że długo i starannie rozważano kwestie przyszłość francuskiej marki w Australii. Przy malejącej sprzedaży i kiepskich perspektywach uznano, że pora zakoń...
Toyota ewidentnie nie może narzekać na polskim rynku. Okazuje się bowiem, że odnosi sukcesy na kolejnym segmencie. W pewnych jego częściach ma ponad 50 proc. udziału. A do tego sprzedała w tym roku o jedną trzecią więcej aut.