Porsche — topowa marka niemieckiego koncernu Volkswagen — musi znaleźć sposób na poradzenie sobie ze spadającymi zyskami i niewystarczającym popytem na samochody elektryczne. Zapowiada redukcję zatrudnienia na poziomie co najmniej 1900 osób. — Jest wiele wyzwań do pokonania — podkreśla rzecznik Pors...
Deutsche Bank, który w ostatnich paru latach wydobywał się z wielkich kłopotów i notował coraz lepsze wyniki, tym razem rozczarował inwestorów. Dali wyraz swojemu niezadowoleniu i wyprzedają akcje na giełdzie.
To jedno z największych przejęć na rynku spożywczym w ostatnich latach. Lisner Holding, należący do niemieckiego koncernu spożywczego Theo Müller, kupił część aktywów polskiego lidera na rynku ryb w puszkach. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w...
Dior znalazł się pod lupą śledczych. Włoski urząd nadzorujący konkurencję poinformował, że bada luksusową markę pod kątem wprowadzania konsumentów w błąd. Francuska firma produkująca luksusowe kosmetyki i odzież zadeklarowała współpracę z lokalnymi w...
Włoski dom mody Dolce & Gabbana zdecydował się na wypuszczenie rewolucyjnej oferty. Opiekunowie czworonogów mogą już sprezentować swoim pupilom nietypowy kosmetyk. Od teraz pies może roztaczać wokół siebie opracowany przez fachowców zapach. Pomysł bu...
Chanel pokazuje, jak skutecznie zarządzać luksusową marką w wymagających czasach. Mimo doskonałych wyników finansowych za 2023 rok, zarząd pozostał czujny wobec potencjalnych zagrożeń na horyzoncie i pozyskał 700 milionów euro z prywatnej emisji obli...
Hongqi to nowa luksusowa marka na polskim rynku. Nazwa oznacza czerwoną flagę i jest jedną z niewielu marek z Chin posiadającą długą tradycję. Produkcja pierwszych modeli Hongqi rozpoczęła się już w 1958 r.
W zeszłym roku włoski urząd ds. konkurencji wszczął postępowanie przeciwko marce Dior. Według władz francuski dom mody mógł wprowadzać konsumentów w błąd. Teraz sprawa doczekał...