Odebrany kilka dni temu airbus A321XLR linii Wizz Air Malta odwiedził wczoraj (22 lipca) Lotnisko Chopina. Maszyna wykonywała poranną rotację z i do Mediolanu Malpensa (MXP). To pierwsza wizyta A321 tego typu w Warszawie.Airbus A321XLR Wizz Aira poja...
O Wizz Airze w ostatnim czasie w Polsce mówi się wiele. Przewoźnik dopiero co zdecydował o zawieszeniu działalności w ZEA, a później ogłosił ogromny rozwój na lotnisku w Modlinie. Teraz poinformował o dwóch nowych trasach z Gdańska, które mogą okazać...
Takimi trasami powinny jeździć autobusy Rzeszowskiego Transportu Miejskiego? Z jaką częstotliwością? Zarząd Transportu Miejskiego przygotował propozycje usprawnienia układu komunikacyjnego. Teraz czas na Rzeszowian. Konsultacje społeczne ruszą 27 paź...
Nad Morzem Czerwonym może wyrosnąć duża konkurencja dla Egiptu. Ryanair zapowiedział właśnie zwiększenie ruchu turystycznego aż o 360 proc. w kraju, do którego przez ostatnie dwa lata połączenia były regularnie wznawiane i odwoływane. Jeżeli plany ud...
Po intensywnym sezonie turystycznym nadszedł czas na spowolnienie tempa. Wizz Air oraz trzy inne linie planują zawieszenie kilkunastu lotów z Polski, co może spowodować poważne utrudnienia dla pasażerów. Podróżnym przysługują jednak rekompensaty – zw...
Ukraińska policja rozbiła zorganizowaną grupę przestępczą zajmującą się na szeroką skalę fałszowaniem środków ochrony roślin. Funkcjonariusze zatrzymali ponad 20 osób, a w trakcie akcji zabezpieczono ponad 175 ton podrobionych pestycydów, które miały...
Według Associated Press w ramach międzynarodowej operacji z Czech wydalono białoruskiego agenta działającego pod przykrywką dyplomatyczną. BIS wezwała również do ograniczenia swobody przemieszczania się dyplomatów Rosji i Białorusi w strefie Schengen...
Doskonale wszyscy wiemy, że call center to organizmy złożone, dynamiczne i wrażliwe na najdrobniejsze fluktuacje w ruchu telefonicznym. Nieefektywne zarządzanie ruchem może prowadzić do przeładowania linii, frustracji klientów i wypalenia agentów. W...
Doskonale wszyscy wiemy, że call center to organizmy złożone, dynamiczne i wrażliwe na najdrobniejsze fluktuacje w ruchu telefonicznym. Nieefektywne zarządzanie ruchem może prowadzić do przeładowania linii, frustracji klientów i wypalenia agentów. W...