Od poniedziałku, 4 listopada, strefa płatnego parkowania niestrzeżonego w Warszawie została rozszerzona o Saską Kępę i Kamionek. Nowa strefa obejmuje ponad 44 kilometrów ulic i jak podkreślają władze Warszawy – jej wprowadzenie było konieczne, by chronić potrzeby parkingowe lokalnej społeczności. Mieszkańcy chcący parkować pod domem muszą wykupić jeden z dwóch dostępnych abonamentów.
Stołeczni radni zdecydowali - strefa płatnego parkowania w stolicy zostanie powiększona. W niedalekiej przyszłości obejmie ona swoim zasięgiem m.in. kolejną część Mokotowa.
Kierowcy podróżujący do Krakowa mogą odetchnąć z ulgą – przynajmniej na jakiś czas. W tym roku nie zostaną wprowadzone zmiany dot. poszerzenia Obszaru Płatnego Parkowania oraz zróżnicowania i podwyższenia stawek opłat za parkowanie. W zeszłym tygodni...
Radne Beata Zastawna oraz Anna Salomon zaprezentowały projekt uchwały przygotowany przez klub radnych Gdyńskiego Dialogu. Proponują konkretne i oczekiwane przez mieszkańców zmiany dotyczące strefy płatnego parkowania. Zmiany, które proponują, mają sp...
To już pewne! Od 4 listopada na Saskiej Kępie i Kamionku będzie strefa płatnego parkowania. Wkrótce rozpoczną się pierwsze prace przy zmianie organizacji ruchu w tych miejscach.
Trwają prace związane z rozszerzeniem strefy płatnego parkowania w Warszawie. Jak informuje Zarząd Dróg Miejskich stolicy - od początku listopada 2024 roku kierowcy będą musieli płacić za parkowanie m.in. na Saskiej Kępie oraz Kamionku. Nowa strefa o...
Od 4 listopada strefa płatnego parkowania niestrzeżonego (SPPN) w Warszawie rozszerzy się o rejon Saskiej Kępy i Kamionka. Mieszkańcy tych terenów muszą szybko wykupić abonament, natomiast kierowcy spoza strefy muszą szykować pieniądze lub szukać pos...
Pracownikom z terenów powodziowych będą przysługiwały dodatkowe dni wolne od pracy — takie rozwiązanie zakłada projekt nowelizacji ustawy o usuwaniu skutków powodzi. Zmiany mają ułatwić opiekę nad dziećmi. To nie jedyne "powodziowe" propozycje zmian...
Samochody, które są pozostawiane na chodnikach, utrudniają pieszym poruszanie się. Pojawił się postulat zmiany przepisów, które to umożliwiają. Ministerstwo Infrastruktury jest jednak sceptyczne.