Świetnie wyglądająca gra będzie działać w 60 FPS, ale tylko na jednej konsoli - PlayStation 5 Pro. Autorzy nie chcieli obniżać jakości na pozostałych platformach.
Redakcja IGN przeprowadziła bardzo ciekawą rozmowę z Richardem Leadbetterem, szefem i założycielem Digital Foundry. Tematem dyskusji było PlayStation 5 Pro.
PS5 Pro zadebiutuje w listopadzie, jednakże zespoły deweloperskie od wielu miesięcy mają już właściwe narzędzia, by ulepszać gry. Sony potwierdziło bardzo ważny szczegół dla przyszłych posiadaczy konsoli.
Space Marine 2 to przykład gry, w której różnice między PS5 i XSX są chyba największe w dotychczasowych produkcjach tej generacji. W trybie wydajności konsole Sony i Microsoftu dzieli czasem aż 15 klatek animacji na sekundę.
Assassin’s Creed: Shadows ma działać w 60 fps-ach na wszystkich platformach już w dniu swojej premiery. Doniesienia bliskowschodniego serwisu brzmią całkiem logicznie.Informacja Assassin's Creed: Shadows już na starcie ma oferować to, co Valhall...
Na State of Play nie zabrakło krótkiej prezentacji PS5 Pro Enhanced, a Sony podzieliło się ważną wiadomością na blogu PlayStation. Deweloperzy zdradzili, jak możliwości sprzętu wpłyną na ich produkcje.
Insomniac Games przedstawiło szczegółowe informacje o nowych trybach graficznych w Marvel's Spider-Man 2 na PS5 Pro, które zostaną wprowadzone 7 listopada.
Wiemy, jakich ulepszeń na PlayStation 5 Pro możemy spodziewać się w Lords of the Fallen. Pojawił się komunikat od polskiego CI Games oraz studia Hexworks.
Pierwsi gracze na tydzień przed premierą dotarli do PS5 Pro, w związku z czym ochoczo dzielą się fragmentami rozgrywki oraz najróżniejszymi materiałami z ulepszonego PlayStation 5.