Zamykanie fabryk Volkswagena w Niemczech to dopiero początek. Skutki już odczuwają dostawcy podzespołów. Tysiące miejsc pracy i dwa zakłady zlikwiduje jeden z kluczowych dostawców w Niemczech. Skutki odczują pracownicy w Niemczech i pięciu innych europejskich zakładach.
Sytuacja Volkswagena robi się coraz trudniejsza i chociaż trudno obecnie jednoznacznie wyrokować, jak uda mi się z niej wybrnąć, można zaryzykować stwierdzenie, że niemiecki producent mierzy się z największymi problemami od czasów afery spalinowej.
Pierwsze wcielenie przetarło szlak dla wielu producentów i sprawiło, że hothatche stały się hitem. Druga generacja pokazała dojrzałość i kierunek rozwoju marki. Piąta z kolei dała nowy blask tym magicznym literom. Przed Wami Volkswagen Golf GTI w trz...
Stellantis był w pierwszej połowie 2024 roku drugim najgorzej sobie radzącym finansowo [zachodnim] producentem samochodów na świecie. Koncern tracił klientów przez... Artykuł Citroen e-C3 opóźniony. Problemy z oprogramowaniem. Peugeot E-3...
Volkswagen Samochody Dostawcze powoli wyprowadza z cienia nową generację popularnego busa. Co już wiemy o modelu T7, który będzie kolejnym wcieleniem Transportera i Caravelle? Wnętrze już zostało pokazane.
W niedzielę w Lichtach kierujący audi nie dostosował prędkości do warunków na drodze. Staranował volkswagena i uszkodził ogrodzenie posesji. Do szpitala z obrażeniami ciała trafił 13-letni pasażer golfa. Kierujący audi w organizmie miał 2,5 promila a...
Trinity, bezpośredni konkurent Tesli [Model Y] z obsługą jazdy autonomicznej 4. poziomu, pojawi się dopiero pod koniec 2032 roku, dowiedział się... Artykuł Trinity Volkswagena ponownie opóźniona, koniec 2032 roku. Wycięty ostatni projekt...
Afera Dieselgate, od której wybuchu minęło dziewięć lat, odcisnęła na motoryzacji olbrzymie piętno. Dopiero w tym tygodniu ruszył proces ówczesnego prezesa koncernu, Martina Winterkorna. 77-latek oskarżony jest o to, że pomimo wiedzy na temat niepraw...
W tym tygodniu niemiecki rząd będzie obradował w sprawie zwiększenia wsparcia dla kupujących samochody elektryczne. W mediach podano kwotę 600 mln euro, która mogłaby zostać przeznaczona na to wsparcie. W tle jest Volkswagen, który ma problemy i nie...
Zegar tyka nieubłaganie, a radykalne kroki muszą stać się rzeczywistością. Arno Antlitz, dyrektor finansowy firmę z Wolfsburga, powiedział wprost: "mamy rok, może dwa lata, aby postawić Volkswagena na nogi". The post Dwa lata, aby uratować Volkswagen...
Wśród nowych aut coraz trudniej o model z motorem bez turbo. Wśród używanych samochodów nie brakuje jednak udanych silników wolnossących. Wiele z nich zaprojektował koncern Volkswagen. The post Najlepsze wolnossące silniki Volkswagena. Proste silniki...