Nowy silnik Super 11, mający 10,6 litra pojemności i układ R5, zaczyna docierać do klientów. Oto świeży przykład. The post Pięciocylindrowe ciągniki już u klienta – Scanie 350G Super 11 pod krótkie naczepy appeared first on 40ton.
Wyjaśnił, iż preferuje płatność gotówką, ponieważ żona nie wie o naszych spotkaniach. - Będzie pani kimś w rodzaju kochanki – zaproponował. – Albo raczej prostytutki. Bez urazy. Publikujemy fragment książki „Czy chcesz o tym porozmawiać" Lori Gottlie...
Bugatti Brouillard swoją nazwą składa hołd ukochanemu koniowi Ettore Bugattiego. Ten samochód to efekt nowego programu marki skierowanego do… jeszcze bogatszych klientów niż dotychczas.
Kto nie chce kupować samochodu elektrycznego chińskiej marki w Europie, może zamówić go online. Czeski portal EV Marketplace gotowy jest dostarczać... Artykuł Czeski EV Marketplace dostarczy chińskie auta elektryczne do klienta z Europy....
Wystarczy „kliknięcie” i jest auto elektryczne Europejski rynek motoryzacyjny właśnie otworzył się na nową formę zakupów – elektryczne samochody z Chin można teraz zamawiać bezpośrednio do domu, z pełną homologacją – jak przekonują przedstawiciele pl...
Przez lata systemy do automatyzacji komunikacji z użytkownikami wspierały firmy w działaniach Customer Success. Od prostych botów po złożone mechanizmy marketing automation. Dziś jednak wchodzimy w zupełnie nowe czasy. Czasy […] Artykuł Case st...
Firma XTPL poinformowało o kolejnym zamówieniu od amerykańskiego odbiorcy. W czwartym kwartale 2025 roku spółka dostarczy drugi moduł UPD (Ultra-Precise Dispensing), który trafi do jednego z czterech największych na świecie producentów maszyn przemys...
Technologie AI szturmem wkraczają do sektora obsługi klienta, a po najnowocześniejsze rozwiązania w tym obszarze sięgają największe globalne marki. Doskonałym przykładem jest Grupa Printemps, która obchodzi w tym roku 160-lecie działalności. Ta jedna...
Cyfrowy handel przestał być innowacją – stał się rynkowym standardem. Większość firm ma dziś stronę internetową, kilka kanałów sprzedaży i nowoczesne systemy płatności. Na pierwszy rzut oka wszystko działa.
Dzisiejsze strategie obsługi klienta często opierają się na założeniu, że im więcej komunikatów wyśle marka, tym większa szansa na lojalność. Efekt jest odwrotny: klienci są przebodźcowani, ignorują wiadomości i zaczynają odbierać markę jako natarczy...