Za dziesięć lat Polska nie będzie już krajem młodych pracowników, lecz starzejącego się społeczeństwa. W 2035 roku ludzi do pracy będzie coraz mniej, a przewagę zyskają firmy, które potrafią robić więcej – mniejszym zespołem. Stan demografii jest przesądzony. Jak firmy mogą się do niej dostosować? D...
Zakup Airbusów A220 to dopiero początek. Polskie Linie Lotnicze LOT mają o wiele bardziej ambitne plany związane z rozbudową floty. Na rok 2035 przewoźnik planuje wykorzystywanie aż 38 samolotów szerokokadłubowych, 57 wąskokadłubowych i 84 regionalny...
Prezes Kia Europe chyba się zniecierpliwił. Po wczorajszym liście otwartym Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (ACEA), w którym organizacja krytykowała zakaz sprzedaży... Artykuł Kia ma już dość: Mercedesie i reszto, przes...
Pekin ogłosił ambitny plan. Do 2035 roku sztuczna inteligencja ma stać się filarem chińskiej gospodarki i społeczeństwa. Państwo Środka stawia na AI jako motor rozwoju, który całkowicie zmieni życie obywateli Republiki, jej przemysł i relacje międzyn...
Rzeszów News Rzeszów rozpoczął konsultacje społeczne Strategii Rozwoju Rzeszowa 2035. Mieszkańcy mogą zgłaszać uwagi od 1 września do 8 października 2025 r. Dokument ma wyznaczyć cele i priorytety rozwoju miasta na kolejne 10 lat. To zaproszenie do r...
Ponad 120 firm z europejskiego sektora elektromobilności – obejmującego producentów samochodów, baterii, dostawców infrastruktury ładowania, oprogramowania, materiałów, energii oraz operatorów sieci – wystosowało wspólny list otwarty do przewodnicząc...
- Obecnie nasze warszawskie zakłady produkują ciepło w 61,5 proc. z węgla, w 22,5 proc. z gazu ziemnego, a w 16 proc. z innych paliw. W skali wszystkich zakładów Orlen Termika sytuacja jest bardzo podobna. Do 2035 roku planujemy odejść całkowicie o...
W dniu otwarcia salonu IAA Mobility 2025 kanclerz Friedrich Merz wygłosił przemowę, z której wynikało, że twardy kurs na motoryzację wyłącznie... Artykuł NIEMCY naciskają, Komisja Europejska twardo obstaje przy zakazie 2035, ale… co...
Niemieccy producenci aut podczas rozmów z kanclerzem Merzem oczekują wsparcia, aby ożywić popyt. W obliczu spadku sprzedaży i wzrostu chińskiej konkurencji Berlin stoi przed presją. W lokalnych mediach pojawiają się jednak ciekawe doniesienia.