Agencja Lepont nawiązała współpracę z Christian Dior, prestiżowym domem mody należącym do koncernu LVMH. Agencja przejmie odpowiedzialność za kompleksową strategię komunikacji, relacje z mediami i influencerami oraz organizację wydarze...
Dior znalazł się pod lupą śledczych. Włoski urząd nadzorujący konkurencję poinformował, że bada luksusową markę pod kątem wprowadzania konsumentów w błąd. Francuska firma produkująca luksusowe kosmetyki i odzież zadeklarowała współpracę z lokalnymi w...
Jonathan Anderson, dotychczas odpowiedzialny za męskie kolekcje Dior, został mianowany nowym dyrektorem kreatywnym damskiej linii domu mody. Decyzja zamyka okres przejściowy po odejściu Marii Grazii Chiuri i przywraca marce jeden,...
W wyniku ataku hakerskiego doszło do ujawnienia danych należących do Polskiej Agencji Antydopingowej - przekazała w czwartek Agencja. Pierwsze ustalenia mają wskazywać, że atak jest działaniem grupy wspieranej przez służby wrogiego państwa. Sprawa tr...
Konfederacja Lewiatan i Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych czekają na zgłoszenia agencji do programu certyfikacji „Agencja zatrudnienia przyjazna pracownikom”. Termin mija 27 września.
Pracodawcy apelują do premiera i szefa Komitetu Stałego Rady Ministrów o rezygnację z obligatoryjnego zatrudniania cudzoziemców na podstawie umowy o pracę przez agencje pracy tymczasowej.
W najbliższych miesiącach sezonowe ożywienie, ale w całym 2025 r. raczej stabilizacja, którą może przełamać odbicie w inwestycjach. Tak widzą tegoroczne perspektywy swojego biznesu firmy z rynku pracy tymczasowej.
Fratria, wydawca „Sieci”, wPolityce.pl i telewizji wPolsce24, zamierza połączyć się z agencją marketingową Apella, obsługującą m.in. SKOK-i i Kasę Stefczyka. Fuzja ma zwiększyć potencjał obu podmiotów.
Agencje ratingowe uważają, że wynik wyborów prezydenckich grozi wolniejszą od założeń konsolidacją fiskalną - informuje "Rzeczpospolita". Niepokój budzi w Polsce również niechęć do korygowania polityki podatkowej. W opinii agencji, zarówno rząd jak i...
Prezes Zarządu, Klient, Dyrektor Marketingu, Agencja, FIRMA, PRODUKT czy znaczek ®. Takie językowe “kwiatki” widujemy codziennie. Tak, to błąd – niepoprawna pisownia wielkich liter. W agencjach reklamowych, mediowych czy PR, a także u PR-owców wielu...
Prezes Zarządu, Klient, Dyrektor Marketingu, Agencja, FIRMA, PRODUKT czy znaczek ®. Takie językowe “kwiatki” widujemy codziennie. Tak, to błąd – niepoprawna pisownia wielkich liter. W agencjach reklamowych, mediowych czy PR, a także u PR-owców wielu...