Producent znanych spożywczych brandów zmaga się z rosnącymi kosztami surowców i spadkiem zainteresowania artykułami z segmentu premium. Konsumenci, coraz ostrożniejsi w wydatkach, wybierają bowiem tańsze marki własne. Dlatego amerykański potentat szuka sposobu, by odzyskać lojalność klientów i rento...
Nie tylko kolejowi przewoźnicy towarowi, ale i zarządcy infrastruktury zakończyli rok 2024 pod kreską. Wszyscy uczestnicy rynku powinni pracować nad poprawą efektywności kosztowej. Zmiany wymaga też model finansowania zarządców infrastruktury – to wn...
Według ostatecznych danych GUS inflacja konsumencka w październiku wyniosła 2,8% r/r, zgodnie z szybkim szacunkiem i poniżej wyniku z września. W ujęciu miesięcznym ceny wzrosły o 0,1%. W strukturze rocznej inflacji najmocniej rosły ceny usług (5,6%)...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w stacji CNBC, Buffett ujawnił, że jest "rozczarowany" firmą Kraft Heinz, której fuzję pomógł sfinalizować w 2015 roku. Pomimo wysiłków inwest...
Z początkiem listopada 2025 roku Adam Niesterok objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Kraft Heinz Polska, właściciela marek Heinz i Pudliszki. W swojej nowej roli Niesterok będzie odpowiedzialny między innymi za tworzenie oraz wdrażanie strategii sp...
Adam Imielski, dyrektor zarządzający Kraft Heinz w Polsce, opowiada o transformacji giganta oraz roli, jaką w jego strategii odgrywa nasz kraj. Mówi o walce marek producenckich z markami własnymi oraz o tym, dlaczego sukcesu w branży FMCG nie da się...
Związek Miast Polskich zajął stanowisko w sprawie pierwszego projektu przyszłych Wieloletnich Ram Finansowych UE na lata 2028-2034 - „z nadzieją, ale przede wszystkim głębokim niepokojem”. Chodzi o centralizację środków, której sprzeciwia się też m.i...
Popyt na prywatne mieszkania na wynajem słabnie. Coraz większy wpływ na rynek ma konkurencja ze strony profesjonalnych firm, a także dostępność tańszych kredytów. Prognozy dla inwestorów w nieruchomości nie są jednoznaczne — donosi "Puls Biznesu".