Dziś elektryki są już codziennością na drogach Europy Zachodniej, a w Norwegii stanowią zdecydowaną większość nowo rejestrowanych pojazdów. Tymczasem w Polsce ich udział w rynku wciąż jest marginalny. Mimo wprowadzania kolejnych programów dopłat i dynamicznego wzrostu liczby stacji ładowania, samoch...
Ilość odsłon: 31
źródło: https://portal.faktura.pl/technologia/elektryki/
dodano: 2025-03-19 09:09:05
Inne znaleziska:
Polacy nie chcą elektryków? Zaskakujące dane - padł rekord
biznesinfo.pl
Z danych Polskiego Związku Motoryzacyjnego wynika, że w naszym kraju padł rekord związany z samochodami elektrycznymi. W czerwcu zarejestrowano ich najwięcej w historii. To o ponad połowę więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wielką rolę...
biznesinfo.pl, 2024-07-10 11:40:03
2024-07-10 11:40:03
Co za absurd! Producenci zmniejszają dostawy aut spalinowych, aby uniknąć kar, bo ludzie nie chcą kupować elektryków
francuskie.pl
Stellantis, właściciel marek takich jak Citroën, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Peugeot oraz Opel/Vauxhall a także Ford ogłosiły, że wstrzymują dostawy samochodów spalinowych w celu uniknięcia kar. W Wielkiej Brytanii prawo wymaga bowiem, aby 22% dostaw...
francuskie.pl, 2024-07-08 10:13:02
2024-07-08 10:13:02
Niemcy nie chcą elektryków. Chętniej kupują auta z Dieslem
moto.pl
Mimo iż sprzedaż samochodów w Europie rośnie, nie dotyczy to wszystkich rodzajów pojazdów. Najlepszym tego przykładem są samochody elektryczne. Wystarczy spojrzeć na wyniki rynkowe naszego zachodniego sąsiada, Niemiec - klienci coraz rzadziej wybiera...
moto.pl, 2024-07-22 14:02:01
2024-07-22 14:02:01
Kierowcy nie chcą używanych „elektryków”. Wnioski? Więcej dopłat!
pch24.pl
Niewątpliwie firmy leasingowe były jednym z mocnych filarów w dziedzinie popularyzacji elektrycznych samochodów. Dziś okazuje się, że brakuje chętnych na wykupienie używanych pojazdów, a ceny takich aut są na znacznie niższym poziomie niż prognozowan...
pch24.pl, 2024-08-18 19:52:03
2024-08-18 19:52:03
Klienci nie chcą nowych samochodów? Diesel umiera powoli, a sprzedaż elektryków dołuje
moto.pl
Było źle. Jest jeszcze gorzej. Na największych rynkach w Europie spada sprzedaż nowych samochodów. Stowarzyszenie producentów aut w Europie alarmuje, że rynek dalej się kurczy. Jest coraz mniej chętnych nie tylko na samochody elektryczne czy diesla,...
moto.pl, 2024-09-20 12:44:03
2024-09-20 12:44:03
Klienci nie chcą elektryków. Do oferty Renault wraca silnik Diesla
interia.pl
Renault Megane Grandcoupe, czyli poprzednia wersja Megane oferowanego dziś wyłącznie z napędem elektrycznym, otrzymało właśnie silnik Diesla. Na prośbę klientów flotowych polski importer francuskiej marki przywrócił do oferty ceniony przez użytkownik...
interia.pl, 2025-03-09 09:23:04
2025-03-09 09:23:04
To koniec elektryków? Producenci wycofują się ze swoich planów. Wiadomo, czym chcą je zastąpić
moto.pl
Czy to koniec samochodów elektrycznych? Na razie to nic pewnego, ale na rynku elektryków zaszły spore zmiany. Producenci wycofują się ze swoich planów i stawiają na coś innego. Rośnie zainteresowanie autami hybrydowymi.
moto.pl, 2024-07-30 07:44:02
2024-07-30 07:44:02
Polacy kupują więcej Diesli. Spada sprzedaż elektryków. Oto nowe rynkowe dane
moto.pl
Zgodnie z danymi Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Samochodów (ACEA) lipcowe wyniki sprzedaży sygnalizują pewne zmiany na rynku. W pierwszym miesiącu wakacji samochody elektryczne zaliczyły w Europie spadek popytu, uzyskując ok. 12,1 proc. udz...
moto.pl, 2024-09-03 12:34:03
2024-09-03 12:34:03
Polacy coraz zamożniejsi. W kwietniu średnia ważona cena aut nowych to niemal 194 000 zł. Ceny elektryków przy spalinowych
elektrowoz.pl
Stać nas na coraz droższe samochody, wylicza IBRM Samar. Średnia ważona cen aut nowych kupionych w kwietniu 2025 roku wyniosła dokładnie... Artykuł Polacy coraz zamożniejsi. W kwietniu średnia ważona cena aut nowych to niemal 194 000 zł....
elektrowoz.pl, 2025-05-28 10:58:06
2025-05-28 10:58:06
Kiedy lider powinien być influencerem? „Nie chodzi o lans. Ludzie nie chcą już tylko kupować produktów czy usług. Chcą wierzyć tym, którzy za nimi stoją”
forbes.pl
Nie każdy lider musi być medialny. W polskim biznesie doskonale widać, że istnieją różne szkoły podejścia do budowania marki osobistej — i każda z nich może działać – pod pewnymi warunkami
forbes.pl, 2025-05-28 11:55:05
2025-05-28 11:55:05